אצל אורנה - כפר יובל

לקראת פסח שב ועלה הדיון מה איפה, כמה ולמה? אני רוצה לנוח השנה הכריזה הגברת בקול נחרץ. למה את מתכוונת שאלתי? אף אחד לא באמת נח בפסח כמו שאת יודעת, והתחלתי לעשות את רשימת הקניות. בוא ניסע לצימר בצפון ונעשה שם את ערב החג אמרה. יודעת מה אמרתי: מתאים ביותר. תוך מספר דקות זוג חברים נוסף שמע על הרעיון וביקש שנזמין להם חדרים באחד הצימרים. שיטוט ברחבי הרשת של הגברת הביא אותה לטלפון של מישהי בשם אורנה שיש לה שני צימרים בכפר יובל שעל גבול הצפון. המחיר הנדרש (800 שקל ללילה כולל א. בוקר) עורר בי שאלות וספקות אבל החלטנו לזרום. ראינו את התמונות באתר של אורנה וזה עשה רושם נחמד אבל כידוע מה שיש בתמונות לא קיים במציאות בדרך כלל אלא שהפעם ציפתה לנו הפתעה......מה שראינו זה מה שקיבלנו.

אז העמסנו סירים של ארוחת חג, ויצאנו די מוקדם בבוקר ערב החג על מנת להימנע מפקקים מרגיזים.
הדרך לצפון מקסימה ביופי שלה בתקופה זו של השנה. הכל ירוק ופורח וריחות הפריחה משאירים את החלונות פתוחים לכל אורך הנסיעה. הגענו לכפר יובל ואת פנינו קיבלה אורנה בחיוך מקסים.


אלו הצימרים תהנו לכם ואם אתם צריכים משהו תודיעו.......רגע אמרתי לפני שנעלמה יש לך במקרה כוס ליין? למה אחת שאלה אתם ארבעה ותוך שתי דקות חזרה מביתה עם ארבעה כוסות יין. לאורנה יש שני צימרים בלבד עם חצר מתוקה ומטופחת, פינת מנגל בצד, והכי חשוב גינת תבלינים הכוללת נענע, בזיליקום, וזעתר טרי שמשדרג כל סלט. הצימר מורכב משני חדרים לא גדולים הכוללים חדר שינה וחדר קטן נוסף עם שתי מיטות לילדים ומטבחון. מכיוון שברגע האחרון נוספה עוד אורחת שישנה ליד הילדים על מזרן.....אומנם מעט צפוף אבל בשביל לישון בלילה זה בהחלט סביר. את ערב החג עשינו היכן שהילדים ישנים ולכן הוצאנו את המיטות שלהם, הכנסנו שני שולחנות והצטופפנו תשעה אנשים לערב פסח שונה ומיוחד. המינוס היחידי של המקום לטעמי שאין סגירה חיצונית בחוץ במידה ויש מזג אויר גשום או קריר אך מעבר לכך הכל היה מקסים ונעים.


אז נכון שאין ג'אקוזי וכל מיני פינוקים אחרים אבל לא זו מטרת הצימר. באים לטייל בצפון ומחפשים מקום נקי ונעים לסוף היום? זהו בדיוק המקום שיתאים לכם ולילדים שלכם.
כמובן שאין אפשרות בלי לספר על ארוחת הבוקר שאורנה מגישה, וזו ארוחת בוקר עשירה בטעמים ומאוד מושקעת. מעבר למה שצלחתי לצלם תדעו שכל תוספת שתרצו תגיע ללא תוספת תשלום......רוצים עוד לבנה? קיבלתם. רוצים עוד חביתה? קיבלתם.  וכן המקום לומר שחלק מארוחת הבוקר כוללת טאפנד זיתים ומטבל זעטר שאורנה מכינה בעצמה, ואני חייב להזהיר אתכם: זה ממכר.



ביום למחרת בחרנו לעשות את מסלול הבנייאס המקסים שנמצא בעונה זו בשיא הזרימה והפריחה.

ועכשיו אני יגיע למחיר : 800 שקל ללילה לארבעה איש כולל ארוחת בוקר אורנה ביקשה. בהתחלה חשבתי שיש טעות אך לא קח הדבר, וזהו המחיר האמיתי שהיא ביקשה. אם נוריד את תחשיב ארוחת הבוקר תקבלו סכום מצחיק עבור צימר משפחות כייפי ונקי שמשמש את האורחים כבסיס יציאה לטיולים באזור או כמקום מנוחה מעולה לאלו שבאים לעשות סקי בחרמון בתקופת החורף.

תגובות

רשומות פופולריות