מסעדת המסעדה

ערב שישי הגברת קבעה עם עוד משפחה שנלך לאכול בחוץ לשם שינוי. הזמנתי מקומות למסעדה שבראשון לציון ששמה "המסעדה" שבגלגול הקודם הייתה בשם: "קינג ג'ורג'". הבעתי את דעתי בקשר למסעדות המוניות ביום שישי אך בלי הרבה ציפיות נסענו למקום. בזמן ההמתנה בחוץ יצא ילד מהמסעדה עם בקבוק זכוכית שנפל ונשבר לרסיסים ומיד ביקשנו שמישהו יצא וינקה את הזכוכיות לפני שמישהו יפצע. לאחר  5 דקות יצאה נערה חביבה עם מטאטא והחלה לאסוף את השברים ולפי צורת האיסוף הבנתי שאין לה יותר מידי ניסיון או יכולת וכך נשארו להם רסיסי זכוכית בפתח המסעדה שנראו גם לאחר שסיימנו לאכול.  כבר הדבר הדליק מנורה אדומה אך לא ידעתי עד כמה. מנורה? ים מנורות שיכלו להאיר דיסקוטק.
התיישבנו לאחר כבוד ומלצרית חביבה ניגשה לקחת את ההזמנה מאיתנו, ואנחנו ניסינו לשוחח אך המוסיקה הייתה כל כך רועשת שלא יכולנו לשמוע אחד את השני שלא נדבר על סגנון המוסיקה שיותר מתאים למסיבת פול מון בתאילנד. ניגשתי למנהל וביקשתי שינמיך או לפחות שיחליף את סגנון המוסיקה והא אמר שהוא יכול רק להנמיך. הבחור עשה עצמו משחק עם הווליום אך כשהגעתי לשולחן איזה פלא שום דבר לא השתנה. הגרוע מבחינתי הייתה הגישה של מנהל המשמרת , צוחק לי בפנים ואמר שאף אחד לא התלונן עד עכשיו. חברתי לשולחן קמה לאחר מספר דקות וגם התלוננה ואיזה יופי הווליום מעט ירד וסגנון המוסיקה הוחלף.
לשולחן החלו להגיע המנות הראשונות והאמת נראה טוב. הטעם? לא מוצלח זו מחמאה.


פטה כבד - המנה הכי נורמלית ומאוד נהנו ממנה.


קרפצ'יו חציל - חציל קלוי עם טחינה ליד. חציל זה כן קרפצ'יו זה ממש לא. הטעם? סביר ביותר ביחס למה שציפה בהמשך.

סלט קפרזה - נו מה יותר פשוט מלקחת כמה פלחים של עגבניות בזיליקום וכמה כדורי מוצרלה שחלקם לא הופרדו ביניהם ולהגיש? זו מנה שזרקו לתוכה את המרכיבים.

קרפצ'יו בקר - וואי וואי אם הטבח היה משקיע באוכל כמו שהשקיע בכמות המלח במנה זו הייתה אחת המסעדות הטובות בארץ. מנה לא מומלצת לסובלים מלחץ דם כמוני............

ועכשיו קול ששון וקול שמחה הגיעו העיקריות וחבל שהגיעו.

שלושה ילדים ומבוגר אחד הזמינו המבורגר. הייתי חייב לנסות ומה אומר לכם? קציצת בשר יבשה בלי טעם שעשויה בצורה הכי גרועה שיש.

ד' אשתו של א' לקחה סלט עוף אסייתי קר. ביקשה רוטב כי הסלט היה יבש מעט וקיבלה אותו אחרי......שהתייאשה ממנו.

הגברת שלי לקחה שיפודי פרגית שהגיעו עם תוספת שלא ביקשה. כן זה בטעות ולא נחייב אותך מה שהדליק אצלי עוד מנורה. טעמתי ביס ונחשו מה? השיפוד קר וחסר טעם, וכל זאת למה? מנחש שמנה עמדה זמן רב עקב ביטול ופשוט התקררה.


והנה הגענו למנה שלי: מינוט סטייק - נתח של שייטל שאמור להיות עשוי בצורה מהירה אבל מה שהגיע בצלחת זו חתיכת בשר ענקית מבושלת מידי ולא אכילה ובשביל להרוס את המנה עד הסוף זרקו על הנתח מספר עלים ירוקים כן בשביל לחנוק את הסטייק עד הסוף. מה קיבלתי בתחתית הסטייק? שלולית של נוזלים.......אכיל זה לא היה ובסוף הארוחה ביקשתי שיחייבו אותי על מנת לא להישמע קטנוני כי ביקשתי להחליש את המוסיקה אבל את אף אחד זה לא עניין.
כמובן שקינוח לא העזנו לקחת......ולכן חלק יצאו שבעים (בעיקר הילדים) וחלק מאוכזבים.

כמובן איך לא נציין את הצ'יפס שחלקו יצא מהקפאה ולא היה מוכן וחסר טעם.......אבל זה צ'יפס לילדים והרי ילדים לא מתלוננים נכון? אז זהו שהקטן שלי שם לב לטעם משונה והעדיף לא לאכול את הצ'יפס.

כבר הייתי במספר מסעדות שהמחיר נמוך ומצפים לקבל בהתאם אך בדבר כזה עוד לא נתקלתי.
בעבר כתבתי על מסעדת גמברינוס באשדוד שמגישה מנות גדולות במחירים מצחיקים והאוכל שם טעים ונעים ובלי התחכמויות.....מציע לבעלים להגיע לשם וללמוד מהם איך מגישים אוכל ראוי וכיצד המלצרים ומנהל המשמרת מתנהגים ללקוחות שלהם.

לסיכום: מה יותר גרוע ההתנהלות של מנהל המשמרת או האוכל? בנקודה וחצי מנצח מנהל המשמרת כי התנהגות לא תשתנה ואת חומרי הגלם אפשר להפוך למנה טעימה וראויה.
תחסכו ממני לתת לכם את הכתובת של המקום שנמצא בראשון לציון.




תגובות

  1. אבא שלי ז"ל אמר שהוא לא מספיק עשיר לקנות בזול
    ארת קינג ג'ורג' אמרת הכל
    פעם הבאה פלפל שוק בצלאל

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות