קפה בונו

לפני מספר שבועות החלטנו להיפגש נורית פלד שהיא צלמת אוכל ובלוגרית מוכשרת ולפני הכל חברה טובה להיפגש לצהריים לכבוד יציאתי לפנסיה. הפור נפל על קפה בונו שנמצא בתחנת הדלק בכניסה ליישוב קדימה. ומדוע שם? מפני שהשף איל לביא אחראי על התפריט החדש אותו הוא בנה, ואנו אוהבים את מה שאיל מבשל מימים ימימה. אבל נפלאות הקורונה הכניסה את המקום לסטטוס של: תמתינו מעט בסדר?
קבענו פגישה עם איל כדי לשמוע על התפריט מפיו.
כך ישבנו שלושתנו בשיחה נינוחה על ה-כל חוץ מפוליטיקה, ועל הדרך קיבלתי שיעור בצילום עם הסלולארי.

 נורית אמרה נחרצות שהיא מתעקשת לשלם ולהזמין אותי לארוחה, והוא בשלו ביקש להזמין, והפשרה היתה כזו:איל מזמין אותנו למנות ראשונות לפי בחירתו, ונורית תשלם על העיקריות.

קצת על המקום לפני שמתחילים לאכול: המקום עובד כבר מספר שנים ולאחר פתיחה מצוינת ביקום ובקדימה, חלו שינויים לרעה. באמצע שנת 2019 התחלפו הבעלים ומי שלקח את המקום הם הזוג אלי וטליה, ששיפצו את המקום והתחילו להגיש את האוכל שלהם. לאחר זמן מה הם הבינו שהם צריכים ייעוץ של שף והבחירה נפלה על השף איל לביא.

ואיל פרפקציוניסט עמל ימים ולילות ולאט לאט בנה תפריט שיתאים למיקום ולאווירה. מנות ראשונות קלילות,... ולאחר מכן עיקריות מושחתות כמו באמריקה. וכשאומרים מושחת מתכוונים לזה......נראה אתכם מסיימים את ההמבורגר שלהם, אתגר שלא עמדנו בו.


אז מה הוגש לנו לפתיחה? פוקצ'ה אוורירית עם מרקם בצק משגע.



פרחי כרובית מטוגנת ופריכה ומעל טחינה.



 סירת חציל עם שתי גבינות שנאפו בתנור וכל העסק יושב על רוטב פסטו, נורית השתגעה על המנה ואני הייתי עסוק במחשבות על טיסה קרובה לאיטליה.



הום פרייז שחומים היטב וכנפיים ברוטב צ'ילי חריף מתוק. לי באופן אישי היה מתוק מידי ופחות חריף ואיל הסביר שעקב תלונות שחריף מידי הם נאלצו להוריד את כמות החריף במנה.






לעיקריות איל המליץ על נקניקיית עגל שמגיעה עם כרוב כבוש ופירה. הנקניקייה ענקית וכמו שאתם רואים בתמונה היא מקצה לקצה. טעימה בטיבול נהדר, וכולנו הפכנו לדוגמני הבית של מנה זו.




 מנה נוספת הייתה ההמבורגר קלאב המורכבת משלוש קומות של המבורגר ובין לבין קורנביף וגבינת צ'דר.
חתיכת שחיתות שלא הצלחנו להתגבר עליה.

מי אמר שבתוך תחנת דלק לא נמצא מקום ראוי לאכול בו? נוסעים על כביש 4, והבטן מבקשת מזון? כנסו לקפה בונו ותמצאו שם מנות אחרות ושירות לבבי.






תגובות

רשומות פופולריות