סולטן איברהים

יום של שמש אביבית הובילה אותי במהלך רכיבת אופנים ביפו לעצור ליד שלט גדול ומאיר עיניים: סולטן איברהים. זמן טוב למנוחה קלה ונכנסתי לראות במה מדובר. מתברר לי בשיחה עם אשה חביבה שפנינה שמה והיא שותפה במקום  כי זו מסעדת דגים שנפתחה לפני מספר חודשים, וכי על דגלם הם חרטו להביא מנות של דגים טריים ולהכין מנות פשוטות וטעימות במספר אפשרויות. 

המקום עצמו לא גדול אך נעים ומוסיקה מתנגנת במקום. חזרתי הבייתה ואמרתי לגברת כי חייבים לקפוץ לנסות. החייל הגיע לחופשה וזו הייתה הזדמנות נפלאה לקפוץ למקום. הגענו למקום בשעת ערב מוקדמת והתיישבנו בתוך המסעדה. חשוב לציין כי יש מספר מקומות על הבר מול השף שזה המקום שהכי חביב עלי, ובחוץ יש עוד מספר שולחנות. 



מבט קצר בתפריט והחלטנו להזמין כריך הסולטן, מיקס פירות ים על הפלנצ'ה  וצלחת ברבוניות עם צ'יפס הולנדי.

אז בתפריט ראינו שהמחירים מאוד שפויים וכל מה שנשאר לראות זה את גודל המנות וכמובן הטעם של המנות.

לפתיחה פנינה פינקה אותנו בצ'יסר אוזו שפתח יופי את הגרון והתיאבון. 


המתנה של מספר דקות והצלחות הגיעו לשולחן והדבר הכי בולט היה שהמנות גדולות וביחס למחיר אין ספק שיש פה עסקה טובה לסועד.



הברבוניות הגיעו ישר לאחר שיזוף בשמן והיו פריכים וטעימים, כמובן שלפני שטעמנו ישר נסחט חצי לימון ומעט מלח מעל, תוספת של צלחת צ'יפס הולנדי נהדר ליד. אושר בהתגלמותו אמר החייל. 69 ש"ח.




כריך סולטן היה מורכב מג'אבטה  שקיבל צריבה יפה, ובתוכה חצי דג שנצרב על הפלנצ'ה. הג'אבטה קיבלה מריחה מכובדת של רוטב הבית, בצל סגול, עלי בייבי ועגבניות. חתיכת כריך שחלקתי עם הגברת שהיה מאוד עסיסי וטעים. 49 ש"ח.






אני הזמנתי מיקס פירות ים על הפלנצ'ה ואיתם היו על הפלנצ'ה עגבניות שרי, זיתי קלמטה שום, כוסברה, פטרוזיליה, ובצל מקורמל. כמה פשוט ככה טעים. 69 ש"ח.


פנינה החליטה שחייבים לסיים עם משהו מתוק והמליצה שנטעם צ'ורוס פריך ומתוק.



כאן יש קונספט קצת שונה מרוב המסעדות דגים ביפו, מנות די גדולות במחיר שפוי ללא אין סוף סלטים בשולחן, וזה עובד נפלא. אז לפני שכל מיני מבקרי מסעדות יגיעו יפרסמו ולא תצליחו למצוא שולחן לכו עכשיו ותהנו בגדול בלי להמתין יותר מידי לשולחן.

סולטן איברהים - עולי ציון 20 יפו

ימים ב - עד שבת משעה 11:00 עד 23:00



תגובות

רשומות פופולריות