אוסקר ווילד - פאב אירי

לפני מספר ימים התקשרה אלי קרן ושואלת: זוכר שהיית בפתח תקווה בפאב אירי בשם אוסקר ווילד?
ברור אני עונה לה. אז יש לי בשורה טובה בשבילך היא אומרת. לפני מספר ימים נפתח סניף שני במתחם עזריאלי בחולון היא אומרת. שתי דקות מהבית שלך וחניה בחינם בשפע היא מוסיפה. אתה מגיע לראות ולטעום? בוודאי עניתי לה.
סוף סוף יש פאב אירי בחולון חשבתי בקול רם......קבענו היא אמרה.

 
אוסקר ווילד היה מחזאי ומשורר אירי אך הוא היה נהנתן לא קטן וזו הרוח במקום. הרבה מוסיקה טובה ברוח שנות השמונים, בחורים ובחורות צעירים שעומדים מאחורי הבר ועושים שמח ומידי פעם גם רוקדים לצלילי מוסיקה אירית שלא משאירה אותך אדיש וגורמת לאנשים לשמוח לחייך.
 
 

גילוי נאות: הייתי פעמיים במקום בפעם הראשונה כאורח המקום ומספר ימים לאחר מכן נפגשתי לבירה באופן פרטי עם ידידי הטוב בועז. אני חייב לציין שלא היה שום הבדל בשירות או ברמת האוכל דבר שמבשר על כך שהמקום הולך להיות אחד המקומות הכי טובים באזור.



אוסקר ווילד בחולון הוא העתק מדויק של הפאב בפתח תקווה. המקום מעוצב בצורה מדהימה עם הדגשה על כל פרט ופרט.
הצבע השולט הוא חום מה שנותן אוירה חמה, וההרגשה היא של פאב בחו"ל לא פחות רק בהבדל אחד קטן: אני נמצא 3 דקות מהבית וזה הפלוס הכי גדול.

על כל קיר יש מספר מסכים גדולים ואפשר לצפות שם בכל תחרות ספורט שאתם רוצים. אני באופן אישי הסתקרנתי לראות את המשחק ששודר בין מנצ'סטר סיטי לברצלונה בליגת האלופות. למה משחק זה עניין אותי במיוחד? אני יהיה בברצלונה לראות את הגומלין.......והמתח עולה.



מבחר המשקאות הוא ענק במקום: 180 סוגי וויסקי, 24 סוגים של בירה מהחבית, 60 סוגים של בירה מבקבוק כולל בירות ישראליות מעולות.



איך אפשר בלי טורטיה עם סלסת עגבניות. וסוף סוף אני מקבל באיזה מקום טורטיות שמכינים במקום ואין להם טעם סינטטי ממפעל..........



כמובן שבלי אוכל אין אפשרות לכן בנו במקום תפריט שמתאים למקום אך היתרון שהכל נעשה במקום וזה מורגש בטעם.



4 סיגרים - סיגרים ממולאים בכבד עוף, כבד, ולבבות. יופי של מנת פתיחה ליד הוויסקי. ממליץ שלפחות שניים יזמינו מנה זו כי היא גדולה. כמובן שאין אפשרות ללא טחינה ליד.



קרפצ'יו סינטה - בשמן קונפי, עגבניות שרי ובלסמי. הולך טוב עם הלחם שהם מגישים.

לסיכום: בשעה טובה יש פאב ראוי ושמח בחולון. המקום משדר אנרגיה טובה ותענוג לשבת שם לבירה עם חברים או לבוא במיוחד לשתות בירה ולראות משחק כדורגל. לדעתי האישית זה הולך להיות אחד ממקומות הבילוי היותר טובים בחולון בכלל ובמתחם עריאלי החדש בפרט.

אוסר ווילד : הרוקמים 26 חולון במתחם עזריאלי חולון
טלפון: 03-7785550



 

תגובות

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות