puzzle food

לפני מספר ימים בדרכנו לשתות בירה ראינו אלירם ואני כי מסעדה חדשה נפתחה במתחם עזריאלי בחולון תחת השם: puzzle food. כמו שני ילדים שניצבים בפתחה של חנות צעצועים ניגשנו למשה שהוא אחד השותפים במקום ושאלנו איזו מסעדה זו? מה בתפריט וכו'. נשמע מעניין אמרנו והחלטנו לנסות בהזדמנות הראשונה. כמה ימים מאוחר יותר מתקשרת אלי קרן ממשרד היח"צ שלהם ומבקשת ממני להגיע להתרשם מהמקום ומהאוכל. קבענו עם אלירם שנלך ביחד עם היקרות שלנו והגענו באמצע השבוע למקום. המקום נפתח לא מזמן והבעלים הם אותם בעלים של רשת המסעדות ריבר. לאחר שהסתובבו מעט בעולם וטעמו אוכל רחוב, ובעקבות שיחה משותפת על טעמו של הלקוח הישראלי שמבקש להוסיף או להוריד חלק מהדברים שיש במנה החליטו ללכת על קונספט שונה בו הלקוח מרכיב את המנה שלו. נתחיל מזה שעצם הרכבת במנה היא חוויה בפני עצמה והחשוב ביותר שמה שאתה מזמין זה מה שתקבל, ללא תקלות, בלי להיות בכוננות בדיקה של המנה ומרכיביה. מי שעמד על הייעוץ הקולינארי הוא לא אחר שמאשר השף דניאל זך שמאחוריו רקורד של כרמלה בנחלה, וכיום השף של מסעדת אסיה מוניקה.



בואו נתחיל מהסוף: המנות ענקיות ביחס לכל מנה. הגעתם עם הילדים קחו מנה אחת לשניים.........

אז קיבלנו דפים הכוללים את כל התפריט והתחלנו להרכיב את המנות. חשוב לציין שיש גם מנות מורכבות כבר ובמקום לקבל אותן בבגט או בחלה של שבת אפשר לקבל אותן על צלחת.

מכיוון שהגעתי גם עם הילד החוויה שלו הייתה גדולה כאשר בחר את מנת הבשר שלו, הרטבים, והתוספות. והכי חשוב: סוף סוף קיבל מנה שבתוכה יש ירקות שהוא אוהב ולא התעסקנו עם: תוציא לי, את זה אני לא אוהב, ומערכת עצבים רגועה של ההורים. גילוי נאות: הייתי אורח של המקום.

אז איך זה עובד: בוחרים סוג של בשר, עד 4 סוגים של ירקות, רטבים שני סוגים (לא צריך יותר) ותוספות במחיר 12 ש"ח כמו: טבעות בצל, כנפיים, כרובית אפויה בטחינה, פלחי תפוחי אדמה, ועוד. חלק גדול מהבשר נמצא במעשנת מספר שעות, הבשר מוגש כרצועות דקות ופעולת הלעיסה הופכת לקלה ביותר.

תוספת של בשר למי שרוצה לגוון במחיר של 15 ש"ח. ראיתי את כמות הבשר לתוספת וזו כמות שתספיק למנה של ילד. כל מנה יוצאת מכלב הלב, נכנסת לקיבה באהבה, ולמחרת מזיעים בחדר כושר.




קרל לואיס - מנה מובנת בתפריט שלקחה הגברת הכוללת : חזה עוף צרוב בגריל, סלט קייל, טחינה ירוקה, סלט גזר לימון כבוש, פלפל קלוי ועגבנייה. הגברת ביקשה תוספת של נתחי אנטריקוט (לא היה לה מושג כמה המנה גדולה), וכתוספת תפוחי אדמה בתנור.



המתבגר הרכיב מנה הכוללת: בגט ובתוכו קבב עם תוספת של חזה עוף, לקח 4 תוספות של ירקות (בשעה טובה הוא אוכל ירקות) וליד ביקש תוספת של טבעות בצל. חלק מהחוויה שבתחתית של התפריט גם בוחרים שם למנה, והילד היה בעננים.



אני הזמנתי כריך בחלה של שבת ובתוכו אונטרייב  שהיה טעים ביותר לאחר 6 שעות במעשנת, בחרתי את הירקות, הלכתי על רוטב של......חמאת בוטנים חריפה. לא לוותר על הרוטב הזה כמה שזה נשמע מוזר.
במקום תוספת לקחתי למנה ראשונה את הכנפיים שהיו מעושנות ומעניינות בטעם.


כמובן שבלי קינוח לא נעזוב ומה יותר מתאים בקיץ מצלחת פירות טרייה ומרעננת.......

החברים לשולחן הזמינו את המנות שהרכיבו וכולם הסכימו שהאוכל טרי, מוגש בצורה מקסימה ושהמנות ענקיות.

לסיכום: זו התחלה של רשת של אוכל רחוב שיש בה תמורה מלאה לכסף. ילדים שיגיעו עם ההורים יקבלו חוויה שונה והחשוב מכך שבמתחם יש מרחב גדול בו הילדים יכולים לרוץ ולהשתולל עד שהאוכל מגיע.

פאזל פוד : מתחם עזריאלי- רחוב הרוקמים 26 חולון.
טלפון - 036568766
אלירם התעקש לטעום את ההמבורגר שהיה טעים אבל ביחס למנות האחרות לא הגיע לרמה שלהן.


תגובות

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות