גמברינוס אשדוד

יום הולדת 60 זו סיבה למסיבה ולכבוד האירוע החליט גיסי בעל המסיבה להזמין את המשפחה לאכול בחוץ. יש למשפחה מספר מצומצם של מסעדות בהן אנו חוגגים אך לאחר ניסיון מוצלח שלו ושל אחותי החליטו החברה שנגיע לאשדוד לחגוג.
נו והיכן החגיגה שאלתי? במסעדת גמברינוס אמרו לי. מודה אני שלא שמעתי על מסעדה זו, ולא הבנתי מדוע חייבים להזמין מקומות מראש ועוד ביום שישי לקראת השקיעה. תבוא תתרשם ותבין לבד. הגענו למסעדה שנמצאת על צומת רחובות מרכזית באשדוד וההלם הראשוני היה מכמות האנשים שכבר נמצאים במקום. לא הגעת עד 15 דקות מזמן ההזמנה המקום לא נשמר לך. המקום נראה כאילו נלקח מהפאבים של תל אביב בשנות השמונים. הקירות מצופים בעץ ועליהם מדפים של כוסות בירה ופרטי אספנות למיניהם. השולחנות והכיסאות עשויים גם הם מעץ כבד וכל רגע חשבתי שהנה יכנס הקאובויי השכונתי. שני דברים הפתיעו אותי שם: הראשון שאין מלצריות, רק מלצרים חסונים שעל פי הידיים שלהם מבינים ששעות רבות הם מבלים בחדר כושר, לכל הרווקות מומלץ לקפוץ לאכול משהו. הדבר השני המפתיע הוא התפריט המאוד מצומצם ומאוד זול. לא יכול להיות שאלו המחירים בטח עובדים עלינו פה חשבתי לעצמי. הפרצוף שלי הסגיר את עצמי ואחותי לחשה לי: חכה שתראה את גודל המנות. גיסי החל להזמין מספר מנות ראשונות לשולחן ואני חסר סבלנות לוגם בירה קרה.


כאשר המנות הראשונות הגיעו הבנתי שזו לא מסעדה שגרתית. המנות ענקיות ביחס למחיר ומראש אני ממליץ לקחת כל מנה לשני אנשים. נכון שהמקום הוא לא שיא הקולינאריה ואין התחכמויות אך משם יוצאים שבעים. המקום משדר מסר ברור: אצלנו באים לאכול ולשבוע.......אצלנו תהנו מכל רגע.
רוצים מנת שרימפס או קלאמרי טובים זה המקום, רוצים אנטריקוט טעים וגדול זה המקום.
בהחלט שווה נסיעה לאשדוד בעיקר אם חושבים על כך שלהגיע לתל אביב ולחפש חניה לוקח יותר זמן מאשר להגיע לאשדוד.


שרימפס בחמאה ושום - מנה ענקית בפני עצמה שממש לא ברור איך היא נמצאת בקטגוריה של מנות ראשונות.
קשה להפסיק לנגב את הרוטב עם הלחם שהם מגישים. לא להאמין אבל מנה זו עולה 60 שקלים.


קלאמרי מטוגן - כן מנה מאוד פשוטה אך טעימה. גם כאן קיבלנו צלחת ענקית ולמזלי חתן השמחה הזמין לכל 3 אנשים מנה כזו. 65 שקלים תשלמו על מנה כזו........

צ'יפס גמברינוס - קוביות תפוחי אדמה מטוגנים ומעליהם כמות נדיבה של גבינה בולגרית. נשמע מוזר אבל המנה טעימה בטירוף. אין צורך במלח הגבינה מספיק מלוחה.  30 שקל על מנה זו, ותאמינו לי שהיא ענקית.


לעיקרית אני לקחתי צלעות לבן ( ספירייבס) - מנה ענקית שחלקתי אותה עם אימי. צלעות שעשויות היטב על הגריל וכל התבלון מורכב מפלפל ומלח בלבד. הפשלנו שרוולים ונהנו לאכול עם הידיים. מנה זו עולה 100 שקלים.


הגברת והבכור לקחו סטייק אנטריקוט במשקל: 650 גרם. הסטייק היה עשוי במידת הצליה שביקשנו מדיום והגיע אדמדם והיה רך ביותר. מנה זו עולה 130 שקל בלבד.
לחשוב שבמספר מסעדות משלמים סכום כזה על סטייק שח בקושי 200 גרם.

שוחחתי מעט עם הבעלים והדרך שהוא מאמין בה היא להרוויח מעט אך שהמסעדה תיהיה מלאה כל הזמן. תאמין לי אני נמצא כאן מעל 7 שנים ואני עובד אז זה אומר שאני גם מצליח להרוויח בלי לשדוד את הלקוחות שלי. ואכן המקום מלא ואנשים עמדו בתור כשעזבנו את המקום.
ללא ספק אני עוד יחזור לשם להנות מבירה קרה ומנת שירמפס בחמאה.

גמברינוס: מנחם בגין פינת בני ברית אשדוד
088655719


תגובות

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות