סיר לחץ מבית רוסו

לפני מספר ימים הוזמנתי לאירוע השקה של סיר לחץ מהפכני של רוסו. מה מהפכני כל כך חשבתי בליבי? סיר לחץ יש לי ואת השיעור הטוב ביותר קיבלתי מאימי היקרה. נציג גם מכסה למחבתות שמונע את הריח של הטיגון בבית נאמר לי.......


נו שיהיה אמרתי והלכתי לראות וללמוד אבל עם ספק גדול בליבי. נפגשנו כולם במטבח המשגע של בולטהופ הכרתי את השף של חברת רוסלינג עמרי בן פרז שמרגע לרגע אהבתי יותר את מעשי ידיו. האיש אוהב להתנסות במוצרים חדשים והבהיר לנו חד משמעית שכל מוצר הוא מנסה עשרות פעמים לפני שהוא מציג לראווה וממליץ עליו.


יש שיר: איך שיר נולד........
במקרה שלנו: איך סיר נולד..........

הסמנכ"ל של קבוצת רוסלינג איציק שגב הציג בפנינו את שני המוצרים החדשים ועמד גאה כאילו נולד לו ילד נוסף. חברת רוסלינג קיימת בארץ משנת 1969 ומתמחה ביבוא ושיווק של כלי מטבח לשוק המוסדי והפרטי. הקבוצה מייצגת מספר חברות מובילות בתחום כמו: arcos מספרד, patisse מהולנד, zane rex משוויץ' ועוד מספר חברות בעלות שם עולמי.




מחבת aria מבית roso - מחבת שעשוי סיליקון וזכוכית עם פילטר ייחודי הקולט ריחות ואדים המעניקים מטבח נקי יותר ועם פחות ריח של טיגון בבית. כן הייתי מעט חשדן אבל לאחר ההדגמה אומרים: וואלה זה אמיתי וזה עובד. המכסה מונע את הריח של הטיגון וומרבה הפלא תהליך הטיגון לא נפגע וכל האדים שהופכים לנוזלים יורדים לתחתית המגרעת המיועדת לכך. מעבר לכך כל השמן הקופץ נספג במכסה והגברת התלהבה רק מזה..........המחבת קלה לניקוי ומעט הפילטר הכל מתפרק ונכנס למדיח. הפילטר עצמו מתאים ל 40 שעות עבודה לדברי איציק ומחירו עממי ביותר, פחות מ 40 שקלים.



מפחדים להשתמש בסיר לחץ? אין יותר ממה לפחד.........



רוסו sissle - זהו סיר הלחץ החדש שמייבאת חברת רוסולינג. נתחיל בעיצוב שהביא לו את פרס העיצוב והוא מעורר השראה וחשק להיכנס ולהדליק את הגז.
אז מה חדש? הסיר הזה לעומת סיר הלחץ הרגיל מגיע עם מכסה זכוכית מה שמעניק לנו את האפשרות לראות בכל רגע נתון מה קורה בסיר אבל זה באמת לא החלק החשוב. מה שבאמת מעניין הוא האפשרות שבכל רגע אפשר לפתוח את המכסה לבדוק טעמים להוסיף דברים ולסגור ותוך 10 ניות הסיר חוזר לנקודת הרתיחה שלו. מנגנון הסגירה שלו מאוד נוח ובטיחותי ועבר את כל רמת המבחנים האפשרית. סיר זה לעומת הסיר לחץ הרגיל לא יתפוצץ ואם שכחתם אותו על הגז במקרה הכי גרוע האוכל ישרף אך הסיר לא יתפוצץ, בטיחות מעל הכל זה המוטו פה.


כמובן שאין אפשרות להדגמה ולתמונה בלי הציפורניים של יונית האגדית.........

גיבץ' - שתי כפות שמן בסיר, ומוסיפים לפי הסדר: בצל אחד, 3 פלפלים אדומים, 2 חצילים, 3 קישואים, 1 תפוח אדמה
כל זה חתוך גס.
במיה, שעועית ירוקה, צרור פטרוזיליה.
טבלינים: כפית כורוכום, כפית מלח, כפית פלפל שחור, שתי כפיות פפריקה מתוקה, כפית שום גבישי........
עכשיו סוגרים ל 10 דקות, פוצחים את המכסה טועמים ומתקנים תיבול, סוגרים את המכסה לעוד 15 דקות וזהו.





תגובות

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות