יינות עמק האלה

לפני מספר ימים קיבלתי לנסות מספר יינות של יקב האלה. היינות שקיבלתי הם מבציר 2013. יש לציין שכולם הפתיעו לטובה. השרדונה היה קליל וטעים ביותר. מומחה יין אני לא אבל יש בו משהו שונה.

יין נוסף שטעמתי היה מרלו. היין עמוק ביותר עם טעמים חזקים של אדמה ופלפל שחור. בהחלט יש אפשרות להשאיר אותו עוד שנה בבקבוק. החלק הכי כייף ביין שלא נשאר טעם לוואי לאחר ששותים אותו וזה בדיוק מה שקורה עם היין הזה.
יין נוסף שטעמתי היה הרוזה. שמתי אותו בקירור מעט גבינות ליד והחגיגה בעיצומה. יין קליל בעל טעם עדין, בסופו של דבר תמיד נשאלת השאלה: טעים או לא טעים? בהחלט טעים.
ואת האחרון חביב הטוב והמפתיע ביותר שמרתי למתכון הכי מתאים לבשל איתו וכמובן לשתות ממנו לאט לאט. אני מדבר על יין מעורב בשני זנים של סירה ופטיט סירה. היין עמוק משאיר טעמים חזקים......פשוט נפלא. ללא ספק זוהי התחלה של ידידות נפלאה ביני לבין יינות עמק באלה.



אז אחרי ששתיתי ונהנתי הגיע הזמן לכתוב את המתכון שהוא כל כך פשוט אבל היין הנפלא עשה לתבשיל רק טוב.

קדירת בשר ביין אדום

למצרכים:

800 גרם של בשר מספר 5
10 בצלצלי שלוט
שני גזרים חתוכים לעיגולים
4 שיני שום
פלפל, מלח, חצי כפית בהרט, רבע כפית קינמון

לעבודה:
בסיר רחב עם שוליים נמוכים מטגנים את הבצלים. לאחר שהם שחומים מעט מוסיפים את הגזרים ולאחר שתי דקות את השום. מוסיפים את כל התבלינים ומערבבים היטב. מוסיפים את הבשר וצורבים אותו עד שהוא מתחיל לשנות את הצבע שלו. זה הרגע שמוסיפים 3 כוסות יין אדום ונותנים לאלכוהול להתאדות. מורידים את האש סוגרים את הסיר והולכים לנוח שעתיים וחצי. מידי חצי שעה בודקים את הנוזלים ואם חסר אפשר להוסיף מעט מים חמים.
מוזגים את התבשיל על צלחת אורז או תפוחי אדמה בתנור.
בתאבון.

תגובות

רשומות פופולריות