סקיצה - רינתיה

בשעה טובה ומוצלחת הקטן הגיע לגיל בגרות ולכן היה צריך להתחיל לחפש אולם לאירוע שיהיה מתאים גם למבוגרים וגם לחברים מהכתה. אני באופן אישי מאוד לא אוהב אירועים אך נראה לכם שמישהו שואל אותי משהו בבית? ובהתאם למצב הגברת החלה לחפש מקום. הדבר היחיד שביקשתי ממנה הוא שהמקום יהיה סולידי, משהו שונה באווירה כפרית וביתית.

החל מסע החיפושים והנה היא מגיעה עם רשימה של מקומות. והנה מתחיל החלק הפחות חביב: כל ערב נוסעים למקום או שניים ובוחנים את המקום. כן הגענו למספר מקומות אך חלקם נפסלו על הסף כי המחיר ההתחלתי של מנה היה: 350 שקל ומעלה.......מחיר כזה לאירוע בר מצווה נראה לי לא שפוי בעליל אלא אם למישהו יש כיס מלא מזומנים והמחיר לא משחק תפקיד. וכך הגענו ביומנו הרביעי למסע החיפושים לאולם אירועים בשם "סקיצה" שנמצא במושב רינתיה. האולם נמצא בסוף המושב עם מקומות חנייה רבים וההרגשה בכניסה כי הגענו למסעדה כפרית. איך שנכנסנו ישר ידעתי כי זה המקום.




הגן בכניסה נעים וביום שאין גשם ( אצלנו היה לצערי) אפשר לקבל את האורחים בחוץ כאשר על השולחנות יש את מנות הפתיחה. המקום בנוי משני מפלסים כאשר החלק התחתון מכיל את שולחנות הישיבה ובחלק העליון הושבנו את הילדים מהכיתה ולאחר מכן  המקום שימש כרחבת ריקודים. המפלס העליון מספיק גדול להכיל שולחן ענק של בר מתוקים.


אז כן כמו כל אירוע יש את הישיבה מול מנהל המקום ומתחיל מסע ומתן על המחיר ומה יהיה בתפריט. זה לא המקום לספר לכם כמה שילמתי כי כל אחד והתפריט שלו. דבר אחד שלא אהבתי הוא בחירת התקליטן. המקום עובד עם שני תקליטנים וזו האפשרות היחידה לבחירה. מכיוון שהמקום ממוקם במושב שגרים בו אנשים יש בעיית רעש ולכן אין אפשרות להשמיע מוסיקה חזקה מעבר לשעה 23:00, דבר שמבחינתי לא היה בעיה כי כמה אנשים נשארים לרקוד לאחר שעה זו באירוע בר מצווה? כאן המקום לומר דבר חשוב נוסף: המקום מאוד סולידי ונעים והוא מתאים לאנשים שהאירוע שלהם לא הופך לחפלה מזרחית - יוונית. לא שיש לי משהו נגד חפלות אבל זה לא מתאים לכל אחד ואני אחד מהם. אז היו שולחנות מעוצבים בצורה מקסימה על ידי מעצבת הבית שהמחיר שנלקח הוא פשוט מגוחך. היתה הפרדה בין ילדים למבוגרים, המוסיקה החזקה הושמעה בחלק העליון כך שהמבוגרים יכלו לדבר בנחת בחלק התחתון ועל כך קיבלנו הרבה מחמאות.




ועכשיו נעבור לחלק הכי חשוב, האוכל: האוכל הוגש בצורת בופה. מנות הפתיחה זרמו לשולחנות מרכזים כאשר המנה  המככבת היתה: פיש&צ'יפס.  את הסלטים והתוספות של המנה העיקרית ביקשתי שיגישו למרכז השולחן. הצמחוניים מאוד אהבו את הסלטים הרעננים, ומנות הבשר והדג קיבלו הרבה מחמאות. אז נכון שאין אפשרות לפגוע לטעם של כולם ותמיד למישהו יהיה מה לומר אבל כאשר מסתכלים על התוצאה הסופית האירוע היה מאוד מוצלח וטעים.
ואם תבקשו ממני המלצה על מנה אחת שהייתה הכוכבת: לכו על מנת האסאדו !!!
האם הייתי ממליץ לערוך אירוע במקום: ללא ספק ולו רק מהסיבה שכל מה שהבטיח לי שמעון מנהל המקום הוא קיים.
צריך להבין שתמיד קיים משא ומתן בין מוכר לקונה והצלחת העסקה תלויה במידת היכולת של המוכר לעמוד ולקיים את מה שהבטיח, וזה מה שקרה לי מול שמעון. מהרגע שלחצנו ידיים והסכמנו על הפרטים כל מה שהבטיח הוא קיים ודאג באופן אישי להצלחת האירוע. יותר מכך אספר כאן: התברר לי כי הזמנו מספר מקומות גדול יותר בטעות ולכן יומיים לפני האירוע כאשר אמרתי לו את זה הוא אמר במידה ויש בעיה הוא יוריד לי חמש מנות מהחשבון למרות שהוא לא היה חייב.


http://www.skitzza.co.il/


לפרטים והזמנות חייגו: 03-9086612





תגובות

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות