מעדניית יום טוב - שוק לוינסקי

לפני זמן מה ראיתי כי יומי ממעדניית יום טוב שבשוק לוינסקי פתח מקום חדש לממכר כריכים וזו סיבה מספיק טובה להגיע למקום. ולא רק בגלל הכריכים המדהימים שלו שכולם מהללים אותם ובצדק ואותם אני מכיר כבר מספר שנים, אלא גם עקב האפשרות לבלות זמן איכות עם יומי כי ביום חמישי או שישי אין סיכוי שזה יקרה. וכך קרה שמצאתי את עצמי פנוי באמצע השבוע עליתי על אוטובוס ( לך תמצא חניה ) לתל אביב ובחיוך גדול צעדתי לעבר המקום החדש ברחוב לוינסקי.

לשמחתי יומי כבר היה שם פתחנו את הבוקר באספרסו ושיחה קלילה על המקום החדש, מה קורה בחיי המסעדנות ועל עוד כמה דברים שממש לא חשובים אך מחייבים שיחה בין גברים. המעדנייה מעוצבת בטוב טעם ומבריקה בצורה מעוררת תדהמה. הניקיון והשירות מעל הכל הוא אומר לי, אחרת אין זכות קיום למקום. ולמה עכשיו פתחת את המקום? העירייה התחילה לעשות בעיות והמעדנייה ששוכנת 50 מטר משם ממש קטנה לדרישות הקהל, ושתי הסיבות האלו מספיק טובות על מנת לגרום לי לפתוח את המקום.




ובערב מה קורה? בערב התאורה משתנה ואנחנו פתוחים עד שעה 23:00 לפחות.
מגיעים חברה שמחפשים פלטה קלילה של גבינות או נקניק ביחד עם יין והמקום עונה על הדרישות שלהם. נו וכמה עולה יין אני שואל בספק גדול......בקבוק יין אדום של יקב מדבר 70 שקל וכוס 20 שקל!!!! ללא ספק מחיר שווה נפש לכל כיס אני אומר. תראה הוא אומר לי, שתי בנות שבא להן לנשנש משהו קל לוקחות פלטה של גבינות במחיר 60 שקלים ועוד שתי כוסות יין 40 שקלים. ישבו שוחח נהנו במחיר של 100 שקל לשתיים לא הוגן הוא שואל? הוגן בהחלט עניתי.




ולאחר ששוחחנו הגיע הזמן לאכול הוא אומר לי. מה תרצה? אין לי מושג כי המבחר גדול אבל שעת הבוקר הכריעה את הספק ולקחתי כריך עם סלמון מעושן בקרואסון חמאה. יומי שידך לדג מעט גבינת שמנת, רוטב פסטו, מעט קונפי שום וארטישוק. מה אומר לכם לעצום את העיניים ולדמיין את איטליה או איזה טברנה בסקית בברצלונה.

לאחר שסיימתי את הכריך כמובן הדבר הנדרש היה עוד אספרסו אחד וכך הלכתי שמח וטוב לב.
המקום נמצא ברחוב לוינסקי 30 תל אביב.

תגובות

רשומות פופולריות