בר מסעדה שחקי שחקי

 שעות הערב המוקדמות הגברת ואני מוצאים את עצמנו במרכז תל אביב כאשר הבטן מסמנת לנו שהגיע הזמן ללעוס משהו. מחשבה קצרה לאן, מי, מו, ונזכרנו שבמרחק הליכה נמצאת מסעדת " שחקי שחקי" שרבות דובר עליה. שתי דקות מאוחר יותר מצאנו את עצמנו יושבים על הבר ומתרשמים מהמקום המעוצב להפליא, ואם לא שפת העברית בשקט יכולנו לדמיין את עצמנו באחד הברים באירופה הקלאסית.

שורה תחתונה אפשר לומר כי בשחקי שחקי משחקים אותה ובגדול.

מי שמנהל את המטבח זה השף אדר לוטן שמקבל ים מחמאות מכל המבקרים ובצדק.

יעשו טוב כל המבקרים אם יפסיקו להתייחס לגילו הצעיר ( אומרים 24 ) כי מה שקובע בסופו של דבר זו היכולת.

ברמן חביב קיבל את פנינו ולאחר התייעצות קלה הלכנו על שלוש מנות ביניים, בירה אחת קרה כיאה ליום קיץ, והגברת הזמינה כוס יין לבן מיוון.



להתחלה קיבלנו סשימי בן גוריון ברוטב עדין של קרם מיסו, פומלית, ומי מלון. מנה מעולה וקלילה, שמצדיקה כל מחמאה שהשף קיבל מכל המבקרים עד היום.





הזמנו מנה של ירקות היו טריים ורוטב מלטף של ויניגרט סברס, מראה שלא צריך יותר מידי על מנת להוציא מנה טובה מחומרי גלם פשוטים וטריים.



מנה נוספת הייתה במיה שרופה שהייתה ללא ספק ההפתעה הגדולה. כן בהחלט צריך לדעת גם לשרוף במיה ולידה סוג של טחינה משגעת.


אז נכון שהמנות בגודל בינוני והמחירים לא זולים, אבל מה כן זול בארץ? ולכן המסקנה שאם בא לכם לשבת על הבר ולהנות ממנות מופלאות לצד אלכוהול ואוירה תל אביבית שמחה זה בהחלט המקום.

תקלה של הפסקת חשמל מנעה את האפשרות לקבל חשבון ומשאר יושבי המסעדה להזמין מנות, והצוות עשה ככל יכולתו על מנת להנעים את זמן האנשים שהמתינו. אנחנו קיבלנו כוס בירה וכוס יין, ושאר המלצרים עברו בין השולחנות וחילקו צ'ייסרים לכולם.

גם כשיש תקלה צריך לדעת להתנהל והחברה שם בהחלט יודעים להתנהל.


על כל הטוב הזה שילמנו 300 ש"ח כולל שירות, וגילוי נאות: הייתי אורח על חשבון מנהל הבנק של הגברת


כתובת: טשרנחובסקי 4 תל אביב





תגובות

רשומות פופולריות