דפי - DEPI

 אתמול בערב יצאנו בספונטניות לתל אביב למרות הקור והסופה הקטנה "ברברה" שהגיע לביקור קצר ונקלענו לבר יין מדליק ברחוב דה פיג'וטו בתל אביב ומכאן שמו של המקום: חיבור של צמד המילים. הגענו בשעת ערב מוקדמת והמקום די ריק אבל לאחר מספר דקות הבר והשולחנות התמלאו כי בימים ראשון עד רביעי יש 25 אחוז הנחה עד השעה 19:30. הצצה מהירה בתפריט הביאה אותנו להזמין את רוב המנות הראשונות ואחת מהעיקריות שגם היא לא גדולה במיוחד. אדיר הברמן המקסים ישר לקח את ההזמנה ומזג לנו שתי כוסות יין אדום. על המקום: המקום מעוצב בטוב טעם ויש גם גלריה לאירועים קטנים. על האוכל אחראית השפית מזי חלבי המקסימה שטורחת לוודא שכל מנה יוצאת בזמן ונראית כמו שהיא רוצה. ולפני שאתחיל בתיאור המנות תדעו שכל מנה פשוט מעולה. ירידה פרטים הקטנים, טעמים מטורפים בלי להוסיף יותר מידי. גודל המנות בראשונות די קטן משהו שמזכיר את הטאפסים בספרד.






פדרונים מטוגנים עם גבינת טולום ליד. השילוב של הכל ביחד יצר טעם מטורף. יופי של מנת פתיחה.



מנה נוספת שלקחנו ארנצ'יני עם ארטישוק ירושלמי צלוי, וליד מטבל עשביםירוקים. כל כך אהבנו שישר הזמנו עוד מנה כזו.



טרטקרק - קרקר שעליו איולי חזרת וסלסה של שיפקה ומעל קוביות דג טונה.  ביס מטורף, כפיים לשפית.



טרטר שייטל - מעל הרבה פרמזןחרדל וצלפים. גם זו מנה מוצלחת מאוד. מבחינתי הלחם היה מיותר.



מזי התעקשה שניקח בריוש עגבניות ליד על מנת שננגב את המטבלים. בריוש שכולו מעשה אומנות. פריך חם כאילו אכלנו סוג של ענן. והמטבל ליד חגיגה.



ברזאולה - פשוט נפלא. הברזאולה עובר סוג של כבישה במשך 3 שבועות והפריסה שלו דקה כמו דף נייר. הטעמים של היין האדום מורגשים המנה. לא לוותר.


היינו די מלאים ומזי החליטה למרות זאת לפנק אותנו בסביצ'ה טונה. המנה יושבת על לבנה עם תותים תפוזים, שקדים קלויים ושמן רוקט. כמו כל המנות שאכלנו גם זו הייתה טובה מאוד.


אז מה היה לנו: מנות טובות מאוד, יין מאיטליה שעשה שמח ללב ולנשמה, מוזיקה מעולה.

אז נכון שהרבה עדיין לא שמעו על המקום הזה, ולפני שהוא יקבל כמה כתבות במדיה רוצו ותהנו שם מערב מקסים כי יש לי הרגשה שבקרוב הם יהיו מלאים שבוע מראש.

על כל מה שאכלנו כולל 4 כוסות יין שילמנו 360 ש"ח, שזה יותר מסביר בימים אלו. 

תגובות

רשומות פופולריות