מסעדת אוליב ליף - לילות יפו

לא מזמן התארחתי אצל השף צ'רלי פדידה במסעדת אוליב ליף שבמלון שרתון בתל אביב. המסעדה השיקה תפריט טבעוני שמהווה הצלחה לא קטנה מאז. אך כידוע המלון והצוות אוהבים לגוון כל הזמן ולכן החליטו על ערב שנקרא לילות יפו תל אביב. הרעיון להנות מארוחה מול הים בזמן השקיעה ולהנות מתפריט מזרחי מעשה ידיו של השף צ'רלי פדידה. הערב נערך בכל יום שלישי ועד שהנחליאלי יגיע והסתיו יכנס לארצנו. הבריזה מהים והשקיעה היו תפאורה אידיאלית וכל מה שנשאר זה למזוג כוס יין לבן צונן ולהנות מהמנות של השף.
ותודה לאחת והיחידה נורית פלד על כך שנתנה לי להשתמש בחלק מהתמונות.



גם פאבלו רוזנברג שמע על לילות תל אביב והגיע להתענג ממעשה ידיו של השף צ'רלי פדידה.
התחלנו עם מספר סלטים מזרחיים שכללו: מסבחה קטנה, סלק עם הרבה כמון, טחינה, גזר בטעם מזרחי, וכמובן פיתות טריות. לאחר מכן קיבלנו צלחת עמוסה בשווארמה פרגית שהייתה עסיסית ובדיון מעמיק עם אלירם מוכתר ( בעל הבלוג מוכתר העיר ) הגענו למסקנה שהשווארמה הזו שנעשית בבית מלון עולה ברמתה על הרבה מאוד דוכני שווארמה מוכרים.




לאחר מנוחה קלה קיבלנו לטעום מנה של דג חריף.....שהיה מאוד חריף. הרבה לחם הולך עם דג זה.


לאחר כבוד הגיעה פלטה עם קבב טלה שהיה לא פחות ממעולה. טחינה ליד ומעט חמוצים והחגיגה בעיצומה. לידם הוגש שיש קבב בתבלינים ואז כמובן החל הוויכוח מה טעים יותר....כל אחד והטעם שלו לא?

מנה נוספת שהוגשה היתה חזה עוף בגריל ( זו לא פסטרמה ) שהייתה מאוד עסיסית. חברתי לשולחן שונית אמרה תוך כדי שלא נראה לה ששווה לבזבז מקום על מנה כזו. צודקת אמרתי לה אבל תנסי ולאחר מכן תגידי מה את חושבת. נתנה ביס והתענגה.
כתוספת לכל המנות קיבלנו מג'דרה מעולה.


מנוחה קלה וקיבלנו לטעום מנה מתוך התפריט של המלון. פורל אפוי בתנור שהיה מאוד עסיסי. על הדג הונחו מספר עיגולים של פלפל חריף שלטעמי האישי אפשר לוותר עליהם כי הדג מעולה איך שהוא ללא החריף.


ספיחה ים תיכונית - בשר טלה על סוג של לאפה מבצק שמרים צנוברים,טחינה וסלט ארוגולה. פיצה בשרית שמוציאה קולות מוזרים של טעים כשאוכלים אותה. אני מאוד אהבתי.


לפני הגשת הקינוחים הגיע השף וביקש לשמוע את חוות הדעת של החברים לשולחן. לטוב והעיקר מה לא טוב אני רוצה לדעת. אל תעשו לי הנחות כי רק כך אני יכול ללמוד ולהשתפר. לא ראיתי שף שיוצא מהמטבח וליד כולם מבקש חוות דעת.




הגיעו גם הקינוחים לשולחן אך אני הייתי כבר מלא מידי ועסוק בשיחה עם פאבלו רוזנברג על כוס יין. כמובן שהקינוחים כשרים וכל אחד וטעמו הוא. הסופלה שוקולד לקח מקום ראשון ממה שהבנתי.

מחירון של התפריט:
מבחר של 10 סלטים 45 ש"ח לאדם
מנה עיקרית: 69 ש"ח כולל תוספת של מג'דרה או צ'יפס
קינוח: 30 ש"ח.

אוליב ליף - מלון שרתון תל אביב
 

תגובות

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות