הסושיה- הסניף הכשר

חופש חנוכה וכולם בבית. מה אוכלים ארוחת ערב? הסופגניות תפחו יופי וחיפשנו איפה לאכול. נזכרתי שנטע המליצה לי על הסושיה בקניון וולפסון. מה לי ולקניון בבית חולים שאלתי? לך תאכל ואחרי זה תגיד.....

הילדים התחילו עם אגרול ברוטב שהם כל כך אוהבים


ואנחנו התחלנו עם דים סאם ( בטטה, פטריות שיטאקה, בשר )

גילוי נאות: הייתי אורח המקום
סניף הסושיה הכשר בקניון וולפסון מחליף זכיין, ומעתה הזכיין הוא יניב אזולאי, בן 33 , תושב חולון. יניב הוא גם הזכיין של סניף הסושיה החדש שנפתח לאחרונה במתחם החדש 'לה פארק' בעיר, זאת בנוסף על תפקידו כמנהל רשת  ' הסושיה'.  

ה'סושיה' בוולפסון הוא הסניף הכשר הראשון של הרשת המשרת את תושבי העיר חולון, בת ים, תל כביר ועוד וכן את המבקרים / המאושפזים והעובדים של בית חולים 'וולפסון'.


הסניף ממוקם בתוך קניון וולפסון (בכניסה הראשית לבית החולים)  ומעוצב כסניף מוקטן של הרשת, בצורת בר. באי הסניף נהנים מישיבה מסביב לבר ולמעשה צופים בכל תהליך הכנת הסושי (הנעשה טרי במקום, עם קבלת ההזמנה) עד להכנת הצלחת. ניתן גם לקחת ולשבת בשולחנות שמציע המתחם של הקניון.
הסניף מציע את התפריט המוכר של הרשת, אך בגרסה כשרה. בין היתר מציע התפריט: מנות ראשונות, מרקים, מוקפצים, סלטים, דים סאם וכמובן תפריט סושי עשיר עם מבחר קומבינציות והכל כשר! (רבנות חולון)



 
אין ארוחת סושי בלי סשימי אצל הגברת.......



והחברה המשיכו לפנק אותנו במספק קומבינציות של סושי.


ולסיום קיבלנו פרח מדג טונה


לדברי יניב אזולאי, זכיין סניף הסושיה הכשר 'וולפסון', אני שמח על הכניסה שלי כזכיין לסניף וולפסון. לדבריו,  ידוע כי טרנד הבריאות נכנס היום לבתי חולים וסושי עונה מאוד על הגדרה זו. אזולאי מוסיף כי בנוסף, עם הכניסה לסניף וולפסון יש לנו אפשרות לתת מענה ללקוחות אשר הכשרות חשובה להם ולהעניק להם את הטעם והאיכות של מנות הרשת והסושי – בגירסה כשרה – גם במשלוחים.


הסושיה, סניף  קניון וולפסון
פתוח בימים א' – ה': 10:00 – 22:00
שבת: שעה אחרי צאת שבת ועד 22:30

טלפון למשלוחים: 03-5238583

תגובות

רשומות פופולריות