סושי מרקט

לפני מספר ימים אני מקבל טלפון מהשף צ'ארלי פדידה ולפני שהספקתי להגיד לאן נעלמת הוא שואל: בא לך על סושי מעולה? ברור אני עונה לו, סושי שלך עדין לא אכלתי. לא, ממש לא אני הוא אומר. שף מוכשר שאני מכיר פתח מקום חדש בצומת סירקין ואני נמצא היום שם וגם שייע פייגנבויים יגיע. אתה סושי טוב ושייע שהיה אליל נעוריי רע לא יצא מזה.
קבענו לשעה 20:00 צ'ארלי אומר וישר מנתק וזז לשאר העיסוקים שלו, ויש לו בשפע לבחור.
שמתי וויז לכיוון וכאשר היא מכריזה הגעת ליעד אני מסתכל ימינה ושמאלה ולא רואה את המקום. נוסע מעט אחורה ובין המוסכים ניצבת לה מסעדת סושי. סושי בין המוסכים אני שולא את עצמי? הרי כל האזור ידוע כאוהבי חומוס ומסבחה. יוצא מהרכב ונכנס למסעדה שמעוצבת בטוב טעם ואומר לעצמי: איזה אומץ צריך בשביל לפתוח במקום כזה מסעדת סושי.


5 דקות מאוחר יותר נכנסים שייע וצ'ארלי ואני אומר לדימה השף: כבה את האורות כי הכוכבים נכנסו והם מאירים את המקום. שייע עם חוש ההומור האדיר שלו וצ'ארלי עם חיוך שלא נגמר מתיישבים לידי על הבר ומחפשים משהו להתחמם.
מרק טום יאם על מנת להתחמם? לפני שענינו קיבלנו צלחת חמה של מרק שבטעמו מעט שונה אך חריף מעט בגלל הג'ינג'יר.
המרק טעים מאוד למרות.......שהמקום כשר. כן זו ההפתעה הראשונה בערב זה. בגלל שאנו באזור של שומרי כשרות החלטנו שהמקום יהיה כשר לכן אין פירות ים במקום. בסופו של דבר אני יכול לומר שהמנות כל כך טעימות ועשירות בטעם שזה ממש לא היה חסר.

לאחר שהתחממנו עם מרק עברנו לטעום מספר בירות מיוחדות, מעט סאקה, וצ'יסר של וויסקי יפני, והשמחה הייתה רבה.
דימה השף סיפר על עצמו ושהוא נמצא בתחום מספר שנים אך ללא השכלה פורמלית ולכן לאחר מספר שנים של עבודה הלך לבית ספר תדמור על מנת לעשות סדר בכל הידע שלו.


הוא פרפקציוניסט ברמה מטורפת אומרת אשתו. כל אוכל הוא חייב לחקור ולשאול ולאחר מכן מנסה להגיע למנה המושלמת. האמת? הרגשנו את זה במנות הסושי. כל מנה מושקעת עם חומרי גלם מעולים והתוצאה הסופית מביאה אותי למסקנה כי שווה להגיע לפתח תקווה לאכול סושי.


לאחר שטעמנו מספר מנות שייע ואני שאלנו פה אחד: למה אתה לא בתל אביב? ודימה אומר: השקעתי את כולי במקום וחיפשתי מקום עם עלויות נמוכות כי לא יכולתי לקחת את הסיכון כי יש לי משפחה וילדים. המקום יצליח? נפתח עוד אחד בתל אביב.......לאט לאט כל דבר בזמנו. הבחור לא רק שף מוכשר אלא חכם בחשיבתו.
המנה הכי יקרה במקום עולה 41 שקל מה שאומר שבארוחה זוגית מעולה אפשר לצאת עם חשבון של 150 ולחזור הביתה מאושרים. לא מכיר הרבה מקומות כאלו.......
אז מה אכלנו: סשימי טונה, פוג'י רול, סאקה רול, מגורו רול, פיש אנד צ'יפס.


אם התמונות לא מספיקות להעביר את מה שאכלנו מומלץ להגיע ולטעום. זוהי בהחלט מסעדת סושי אחרת כי הרי למה אתם מצפים ממסעדת סושי בפתח תקווה כשהשף הוא רוסי ומי שאחראית על הכל היא אשתו המקסימה?

סושי מרקט - הירקונים 43 פתח תקווה
03-6057423

תגובות

  1. פתח תקוה במפה ותישאר במפה. ע"ע טל ב. מכבי נהניתי לראות ולקרוא

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות