מוזיאון בר וויסקי

לפני זמן לא רב נפגשתי עם רן הבעלים של האוסקר ווילד בחולון (יש גם בפתח תקווה) ושוחחנו על דברים ממש לא חשובים כמו שגברים אוהבים. ואז ללא כל אזהרה הוא אומר: בקרוב אני פותח מוזיאון של וויסקי במתחם שרונה וזה הולך להיות משהו שונה שעדיין אין כמוהו בארץ. מוזיאון שאלתי וישר עניתי: מוזיאון זה אוסף של דברים המרוכזים בחלל אחד שחלקם אפשר למצוא ביום יום וחלקם נדירים ויקרים. זה בדיוק מה שיהיה שם עונה רן. תבוא ותתרשם........


אז בשבוע שעבר הגעתי למתחם שרונה שם נמצא מוזיאון הוויסקי שהוא גם בר לכל עניין ודבר. המקום שוכן במערה טמפלרית שהייתה במקור מרתף יין לתושבים שבנו את השכונה. המקום עבר שיפוץ ומהרגע שנכנסים לשם העיניים נפתחות ולא מאמינות כי מקומות כאלו אפשר למצוא רק מעבר לים. למעלה מ 1000 בקבוקי וויסקי מכל המינים והסוגים ומכל מדינה שבה מייצרים וויסקי. פה הייתי רוצה לגור הכרזתי בקול רם לעבר ידידי אלירם מוכתר ואשתו ענתה לי: ברור שהוא עובר איתך לו היה יכול. מדפים עמוסים בבקבוקי וויסקי מלמטה ועד לתקרת המקום וכאילו שזה לא מספיק אז יש מספר ארונות שבהם שוכנים עוד מספר בקבוקים. צוות המלצרים שם עבר הדרכה מקצועית ולכל שאלה יש להם תשובה.


קיבלנו הסבר על סוגי הוויסקי והתחילו לתת לנו לטעום. הטעמים מתערבבים בין וויסקי עדין לוויסקי מעושן ובין לבין כמובן שלא הזניחו את נושא האוכל במקום. סביצ'ה דג, קרפצ'יו עדין בטעמו, צלעות מובחרות, ואנטריקוט נמס בפה. בכל זאת צריך לעשות כבוד לוויסקי וכל מנה צריכה לצאת בהתאם. מחירי הוויסקי בהתאם כמובן לשנת הייצור ועד כמה שהוא נדיר, בערך כמו שמסתכלים על מכוניות רק שפה בסוף הערב עושים פיפי בצער רב.........


כמו כן אפשר למצוא בתפריט אפשרות של טעימת וויסקי חובקת עולם. מקבלים 4 טעימות של 25 מ"ל מכל מיני מדינות שמייצרות וויסקי וכך להנות ממספר טעמים. המחיר בהתאם לסוג הוויסקי ובהחלט שווה את המחיר.
בחלק העליון של המבנה יש במה ללהקה שמעבירה את הזמן במוסיקה נעימה, ואני ישר אמרתי לרן שהחלק העליון יכול להתאים ביום שישי בצהריים לחברה שנפגשים לעשן סיגר משובח ורוצים כוסית טובה ליד. גם זה יקרה הוא אומר, לאט לאט כל דבר בזמנו.
לסיכום אומר שגם אם אתם לא חובבי הוויסקי זה בהחלט מקום ששווה ביקור להתרשמות לשבת על הבר ולהנות מכמה רגעים של חו"ל ללא החתמת דרכון.

כתובת: דוד אלעזר 27 מתחם שרונה
03-9551105

תגובות

רשומות פופולריות