מזללת נקניקיות - fat dog

אמצע השבוע והגברת לא בבית ואני מוצא את עצמי עם שני מתבגרים רעבים. זוכר שביקשנו לאכול נקניקייה איכותית שואל הגדול? כן זוכר אמרתי בקול עייף. אז מה אתה אומר שנלך לאכול? נזכרתי שחברה טובה בפייס בשם עדי שהיא גם בלוגרית אוכל המליצה על מקום חדש של נקניקיות שנפתח והיא המליצה עליו בחום.




עלינו לרכב ונסענו לדרום תל אביב כאשר בדרך מבול של שאלות על המקום, על תל אביב ואני בסבלנות עם חיוך מתחת לשפם עונה בסבלנות ומהרהר הנה עוד מעט יגיע הרגע בו אני יהיה מיותר והם יתחילו להגיע לתל אביב לבד לבלות, לאכול, ולהיזכר בכל המקומות שלקחתי אותם.




הגענו לרחוב חלוצים פינת דרך תל אביב יפו וראינו את המקום החדש שלא מזמן נפתח, וכולו נוצץ מניקיון, והבעלים אלעד כולו תשוקה כאשר הוא מדבר איתי על המקום החדש שלו. הנקניקיות מיוצרות לפי בקשתו ויש לו מספר סוגים, ומספר תוספות.


המתבגר הראשון לקח נקניקיית בקר עם גבינת צ'דר, והקטן יותר לקח אותה נקניקייה רק עם תוספת של צ'דר וגאודה. מעל מעט מיונז. אחד המשפטים שמובילים אותי הוא: ילדים וכלבים לא משקרים, מידי פעם מעט מתחמנים אבל זה חלק מההישרדות, ולשאלתי הם אמרו שהנקניקייה מעולה. הנקניקייה היתה במשקל 180 גרם והיא בהחלט מספיקה ומשביעה מי שלא רעב מידי. כמובן שהגדול ואני לקחנו עוד אחד קטנה.
אני לקחתי נקניקייה מבשר לבן בתוספת שעועית חריפה, צ'דר ובייקון, הרופא המשפחתי התחיל להזיע ואני הזעתי מהחריפות. הנקניקייה מאוד טעימה ועסיסית.


הנקניקייה השניה שלקחתי במשקל 100 גרם היתה עם צ'דר אננס וצ'ילי חריף. השילוב של מתוק חריף עושה את העבודה.
לסיכום אני יכול לומר כי הנקניקיות מאוד איכותיות, עשויות כהלכה ולאחר ערב של אלכוהול זה בדיוק המקום שהייתם רוצים להגיע אליו......האמת? גם ערב לפני שתיית אלכוהול......

כתובת: החלוצים 1 תל אביב.

טלפון: 050-2345250


תגובות

רשומות פופולריות