מסעדת הצדף

אחד הדברים שיותר אהבתי כילד שנמצא בים ( כן יש לי השכלה ים תיכונית ) היה לקרב צדף גדול לאוזן ולהקשיב לרחשי הגלים ולהתחיל לחלום. ( אני כבר לא ילד אבל לא מפסיק לחלום ). לפני מספר ימים כאשר התקשרו להזמין אותי לסקר את מסעדת הצדף שנמצאת בראשון לציון היססתי מעט מפני שלפני מספר שנים אכלתי שם ומאוד התאכזבתי. בוא תנסה בשנית ותראה שהכל השתנה שם נאמר לי, ואני ישר השבתי כי במידה ומשהו לא יראה לי אז אכתוב את מה שאני חושב.
בכל זאת צריך לתת קרדיט למסעדה שקיימת כל כך הרבה שנים. גילוי נאות: הייתי אורח המקום.
את פנינו בשעות הערב המוקדמות קיבלה מלצרית בשם ספיר עם חיוך גדול ובמקצועיות רבה הסבירה לנו על המסעדה והתחילה להמליץ לנו על מספר מנות.

את הערב אתם מתחילים עם סלטי הבית שיוחלפו כמה פעמים שתרצו.
ספיר הניחה על השולחן בסדר מופתי של חיילים 12 סוגי סלטים טריים ומאוד טעימים.


סלט ביצים מעולה, איקרה, מטיאס שנמס כמו חמאה, סלט חצילים, בטטה, טחינה, וכבד קצוץ אלוהי.
לאחר מספר דקות חזרה ספיר המקסימה לשאול מה אנחנו רוצים למנה ראשונה.
התלבטות קלה ואז היא אמרה נחרצות: מכיוון ששניכם טועמים אחד מהשני אביא לכם קרפצ'יו דניס ומנה של שרימפס ברוב הדרים.


קרפצ'יו דניס היה עטוף בתחמיץ הדרים ומעליו נגיעות של יוגורט. 54 ש"ח.
הכל השתלב נפלא ביחד ותחמיץ ההדרים עם היוגורט לא גנבו את ההצגה מהדניס. 54 ש"ח.



למה שניה קיבלנו שני שיפודי שרימפס שנצלו על הגריל לפני כן ולאחר מכן עטף אותם רוטב הדרים נפלא.
כמה פשוט ככה טעים.

בעודנו נהנים מהמנות ביחד עם כוס יין לבן של גמלא התחלנו לדון מה ניקח למנה עיקרית.


מכיוון שהכל עניין של טעם וכל מלצר היה ממליץ על משהו אחר ספיר המליצה לנו לקחת פילה לברק כאשר מתחת יש גבינת עיזים, ומעל עגבניות צלוית וברוקולי. 140 ש"ח.
הדג היה עשוי במידה הנכונה וגם כאן כל העסק עבד בצורה נפלאה.


אני ביקשתי מנה של שרימפס וההחלטה נפלה על צלחת שרימפס בעריסה ולימן כבוש. 105 ש"ח
כן זה נשמע בהתחלה מוזר אבל העריסה נעשית במקום והיא עדינה בחריפותה, וביחד עם הלימון הכבוש העסק הפך למעולה.
גם הגברת וגם אני מאוד אהבנו את שתי המנות.


מכיוון שבשלב הזה היינו די מלאים התעקשנו לקחת קינוח אחד וההחלטה הלכה איך לא לאחד הקינוחים שאני הכי אוהב.
קרם ברולה עם מילפיי. 48 ש"ח.
הקרם ברולה היה חצי קפוא כמו שאני אוהב.
הבננה מעל לטעמי ורק לטעמי היה מיותר.

לסיכום אני יכול לומר שדעתי הקודמת השתנתה, ואני מקווה שגם בעתיד ידעו לשמור על רמה גבוהה.

הצדף - יוסף ספיר 2 ראשון לציון
03-9627111





תגובות

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות