מסעדת קלמטה

לפני מספר ימים הגברת ואני חגגנו אירוע משפחתי והחלטנו לצאת להתאוורר ולהתפנק במקום שמח אך לא רשמי מידי.
ההחלטה נפלה על מסעדת קלמטה שנמצאת ביפו העתיקה, ושבה בקרנו לפני כמה שנים. המקום מגיש מנות יוניות והמוסיקה עושה שמח בהתאם. הנוף לים עושה את שלו, וההרגשה שנמצאים באחד האיים המקסימים של יוון.
מלצרית חיננית ניגשה לקחת את ההזמנה, והחלטנו שנתחיל עם בקבוק פלומרי קטן שהגיע עם כד קטן של קרח ונענע.
מזגנו ונהנו מכל רגע. 92 ש"ח.


החלטנו שנלך על מספר מנות ראשונות ושנקבל אותן לאט לאט או כמו שאומרים ביוון: סיגה, סיגה.


לקחנו ממררו פטה שזה ממרח פטה עם פלפלים קלויים וסחוג עדין בחריפותו מעל. 16 ש"ח.


 לחם הבית שהגיע עם המטבלים 18 ש"ח, עשה יופי של עבודה לממרח פטה.


סלט עשבים 16 ש"ח , הגיע גם הוא שהיה טרי ומטובל היטב.

עוד לגימה של האוזו, מאזינים לגלי הים שבחוץ וקיבלנו עוד שתי מנות ביניים שסגרו לנו את הערב.


תמנון צרוב שהגיע עם עגבניות זיתים, ולבנה היה מעולה. התמנון עבר בישול ארוך והצליה עשתה לו רק טוב. 66 ש"ח.



הגברת הזמינה סביצ'ה מוסר ים, כאשר המצע היה בורגול והרבה עשבי טיבול, ויוגורט לבנה.
המנה עצמה די דומה לסלט עשבים רק שפה היה תוספת של פילה דג שגם הכמות שלו לטעמי לא מספקת.
הייתי מצפה שיגידו לי שהמנות די דומות. 46 ש"ח.
אכלתי סביצ'ה טוב יותר בביקור הקודם שלי שם.

כך הסתיים לו ערב שקט ומענג במקום שאני מאוד אוהב.


תגובות

רשומות פופולריות