טונה אדומה על סלט ירוק

יום שישי בשוק אני שואל את חזי: תגיד יש לך טונה אדומה? בדרך כלל אני לא מחזיק אלא אם מישהו מזמין מראש, אבל במקרה יש לי שתי חתיכות דג שמישהו הזמין ולא הגיע לקחת ותכננתי שאקח אותם בעצמי, אבל אין לי בעיה שתיקח אותם.
יאללה תארוז אמרתי לו, ונסעתי הביתה שמח וטוב לב, ותוך כדי מתחיל לחשוב מה אני מכין.
פותח את המקרר, מזווה עם רטבים ותבלינים ולאט לאט אני מתחיל לגבש רעיון.
בסופו של דבר יצאה מנה מאוד קלה להכנה, והתוצאה הסופית משגעת. תכינו את זה לאורחים שלכם ולא תבינו על מה ההתלהבות ממנה כזו פשוטה.
שנלך להכין?

מצרכים:

שני נתחים של טונה אדומה

לסלט:
שני מלפפונים טריים חתוכים לאורך

שני גבעולים של סלרי חתוכים

עגבנייה אחת חתוכה לקוביות קטנות

20 עלים של לבבות חסה

צנונית אחת חתוכה דק

חופן כוסברה חתוכה

פלפל אדום חריף



לרוטב:

מיץ מחצי תפוז

ג'נג'ר מגורר

שן שום כתוש

שתי כפות חומץ בלסמי

כף חרדל גרגרים דיג'ון

חצי כף שמן שומשום

חצי כף דבש

פלפל, מלח


לעבודה:

לקערה עמוקה מכניסים את כל מרכיבי הסלט.

בקערה נפרדת מערבבים היטב את כל מרכיבי הרוטב מוזגים לסלט, ומערבבים בעדינות.

מוזגים לצלחת אישית.

מחממים מחבת ושמים את הדג ללא שמן לחצי דקה והופכים.
גורסים מעט פלפל שחור, ומעבירים לצלחת.
שמים פלפל חריף אדום, לפי הטעם מעל הדג.
זהו מוכן העסק

תגובות

רשומות פופולריות