שלימלך

 כן השם מוזר, ואין לי מושג מהיכן הגיע ולמה. מה שכן אני יודע שזה מתכון בולגרי, וטעים בטירוף.

ההכנה שלו די קלה בעיקר עם נשאר לכם מהאורז שהוכן לממולאים שאת המתכון ודרך ההכנה תראו במתכון הקודם שלי.

אז יש כאלו שמכינים עם כבד בקר שנצרב במחבת לאחר שנעטף במעט קמח. אצלי בבית מעדיפים כבד עוף וכך הכנתי. מרכיב נוסף שיתקבל בברכה אלו לבבות עוף, וכמו שאתם מבינים כל המרכיבים הם זולים יחסית ונותנים מענה לארוחה מלאה.

הערה חשובה: ניסיתי בכל דרך לצלם ושיראה יפה, אבל לי אין דרך לצלם מנה בצבע חום, ולכן קיבלתם תמונה שלי שורף קלוריות באחד משבילי ארצנו היפה.

מרכיבים:

חצי קילו כבד עוף צרוב במחבת, ולאחר מכן קוצצים בעזרת סכין.

תערובת של אורז, ועשבי טיבול שנשארו מהממולאים או שמכינים במיוחד.

חצי צרור שמיר קצוץ

בצל מטוגן עד שהוא שחום. יש לעשות זאת על אש קטנה ולערבב. הסבלנות משתלמת בסוף.


לעבודה:

מכאן הכל קלי קלות........

בסיר מערבבים את האורז, בצל מטוגן, שמיר, כפית פלפל ומלח, ואת הכבד שקצצנו.

מוסיפים כוס מים על כל כוס אורז, במידה ואין מהאורז המוכן ושמים אורז שלא היה מוכן שתי כוסות מים על כל כוס אורז.

מביאים לרתיחה, מורידים את האש ולאחר 20 דקות מכבים ולא פותחים את הסיר. 

10 דקות מנוחה ואפשר להנות ממנה מופלאה.





תגובות

רשומות פופולריות