פלפל שושקה

השבוע הייתי בסופר ועל אחד המדפים נחו להם פלפל שושקה אדומה. זה ישר החזיר אותי לילדות. אמא תמיד היתה מכינה איזה מעדן מהם. וואלה אני חושב: ניקח כמה נתקשר לאמא, תסביר מה עושים ומה שיהיה יהיה.
לקראת ערב הבטן מציקה ואני חושב מה מכינים לילדים ואשה... כאילו שאני לא רעב.
הרמתי טלפון לאמא ושאלתי מה עושים. מה הבעיה? מכניסים לתנור ולאחר מכן לסיר, מורידים את הקליפה ומפה אפשר לעשות כמה דברים. יאללה לך לעבוד ותראה שיהיה טעים. מקסימום בפעם הבאה, הרי כך כולם לומדים לבשל לא?
בטח בטח אני אומר והראש כבר מתחיל להמציא תירוצים איך לא יצא לי כי אצל אמא הכל קל והיא לא מבינה איך מצליחים לקלקל אוכל. לך תתוכח עם אמא שחמתה היתה בשלנית בחצר מלך בולגריה.
סוף מעשה שהשושקה יצאה טעימה מאוד והצטערתי שלא קניתי יותר.
ולפניכם שלוש אפשרויות להכנת שושקה טעימה.
הבסיס להכל הוא כמו שכתבתי מקודם: להכניס לתנור למספר דקות ולאחר מכן להכניס לסיר ולכסות. לאחר מספר דקות אפשר להוריד את הקליפה בקלות.

אפשרות ראשונה:
לוקחים את השושקה כשהיא מקולפת חוצים אותה לשניים לרוחב.
מכניסים לכל חצי גבינה בולגרית.
עוטפים כל חצי בבלילה של ביצה ופרורי לחם (כמו שניצל).
מטגנים מספר דקות ומגישים.

אפשרות שניה:
את השושקה הקלופה פורסים לרצועות.
מכנסים לכלי כף שמן, שן שום כתוש,מיץ מלימון אחד.
מערבבים מכניסים את השושקה ולמקרר.
למחרת מניחים בתוך כריך עם נקניק או גבינה.
אפשרות שלישית:

חותכים את השושקה לחתיכות.
מערבבים ביצה עם גבינה בולגרית.
מכניסים את השושקה למחבת חמה עם מעט שמן.
לאחר חצי דקה מוסיפים את הביצה עם הבולגרית ומערבבים כמו שעושים מקושקשת.
כשה מוכן מניחים על לחם קלוי ולכל מי שאוהב חריף זה מוסיף.
דרג את התוכן:

תגובות

רשומות פופולריות