פורטו מסעדה איטלקית

לפני מספר ימים הוזמנתי לדגום מספר מנות מהתפריט של מסעדת פורטו. מה יכול להיות רע בזה? הפסקת אש החלה והמוח היה זקוק לרענון קל. הגעתי ללא הרבה ציפיות. מה כבר יכול להיות חדש במסעדה איטלקית?
אז זהו זה......שהיה הרבה חדש. קודם כל המסעדה מייצרת את הכל במקום וזה מורגש בכל מנה.
השף של המסעדה הוא אילן חפץ שכבר עבד בכמה וכמה מקומות וכעט הוא מקבל את הבמה הראשית פה. לבחור יש יד מעולה. כל מנה יצאה מדויקת.....לך תגיד משהו לא טוב על איזו מנה.....
ישבנו בתוך המסעדה שמעוצבת בצורה מקסימה והשעה הייתה שעת השקיעה. תענוג לשבת עם כוס יין ולראות את השקיעה ותוך כדי להתחיל לקבל את האוכל. אם עוצמים עיניים ולא שומעים עברית מרגיש חו"ל. אבל זה שלנו וזה מה שיפה פה.

מכיוון שהגעתי באיחור לא טעמתי את הפוקצ'ה אך החברה עשו פרצוף של.....הפסדת.





למזלי נשאר ביס אחד של רביולי פורצ'יני.....ותודה לששת...... בלי לחשוב יותר מידי אמרתי כן כאשר שאלו אם אני רוצה מנה כזו. מנת רביולי שתגרום לכם להשמיע קולות של הנאה.



מנה נוספת שהגיעה טורטוליני דלעת. המילוי היה עשיר והפרמזן מלמעלה רק הוסיף. מעולה.




עברנו לדגום פיצות: הבצק נעשה במקום וללא ספק במדד הפיצה אצלי המסעדה מגיעה לאחד מחמשת המקומות הראשונים.


בשוליים מרגישים את הטעם השרוף שאני כל כך אוהב וככל שמתקרבים למרכז הבצק פריך וכל מה שיש מלמעלה נמצא בשפע ובטוב טעם. המלצה שלי לכו על פיצה אנשובי.....אבל זה עניין של טעם.



משם המשכנו לעיקריות כל אחד בחר לו מנה שנראתה לו. אני הלכתי על הספיישל שזה פרפדלה עם רוטב שמזכיר רוטב ציידים ובשר פילה. טעמתי גם ממנות אחרות אבל מנה זו לוקחת ובגדול. הטעם עשיר והבשר אדום ועשוי בדיוק כמו שצריך.


מנה שרק טעמתי ממנה הייתה לינגויני פירות ים. המנה עשירה בפרות ים והרוטב לא כבד מידי. החברה לידי נהנו.



ששת ידידי לקח ניוקי עם סלמון. המנה קלילה ביותר הניוקי עשוי במדויק. נו אני שואל אותו מה אתה אומר? מנה מעולה אבל לא טובה כמו שלך.....חייכתי בהנאה.

משם החברה עברו לקינוחים...... מכיוון שהייתי מלא בלשון המעטה טעמתי ביס מהטרמיסו. אני אהבתי אבל היו כאלו שאמרו שחסר להם מעט יותר מטעם הקפה. הכל עניין של טעם.




לסיכום: המסעדה פתוחה מספר חודשים ואם תמשיך בקצב כזה ותשמור על רמה אני חושב שהיא תחזיק מעמד די הרבה זמן. לכן לנמל בזמן השקיעה שבו על כוס יין ופיצה תחייכו ותהנו לכם. לאחר שהשמש שוקעת מומלץ להמשיך באחת ממנות הפסטה עם עוד כוס יין כמובן ולאחר מכן ללכת ידי ביד לאורך הים ולחייך.....

מסעדת פורטו האנגר 21 תל אביב
טלפון: 03-5461140

תגובות

רשומות פופולריות