חומוס פול ההגנה

אחת ההנאות שלי היא לטייל בשווקים, אבל העונג הכי גדול שיש זה לעשות זאת ביום שישי. השוק מלא בריחות משכרים של פירות וירקות, תבלינים, פיצוחים מים שיצאו לפני מספר דקות מהתנור. וכמו בכל טיול בשוק חייבים לעצור לאכול משהו. אז איך שיצאנו מהשוק לכיוון רחוב ההגנה ראינו שלט ועליו כתוב: חומוס פול ההגנה.

ישר אמרתי ליקרה ולילד מתאים לי לטעום פה מה אתם אומרים? לא אמרו כלום, ונעמדו על מעבר החציה שמוביל לשם.
קודם כל אני חייב לומר כי איך שהמקום נפתח ישבתי לאכול ולטעום ממה שהמקום מציע. האמת? לא התלהבתי ואמרתי זאת לעופר הבעלים של המקום. תבוא עוד חודשיים שלושה ותגיד מה אתה חושב אמר לי. אהבתי את הנחישות ואת הדרך שהוא קיבל את הביקורת......איש כלבבי אמרתי לעצמי כשיצאתי משם בפעם הראשונה.

עכשיו חצי שנה אחרי בלי לומר לחברה מילה מסביב הייתי חייב לנסות בשנית. בכל זאת צריך לתת צ'אנס למקום חדש בעיקר אחרי שאמר לי בפגישה הקודמת שהוא משתפר תוך כדי תנועה. והתנועה של עופר מהירה.



כל הסיפור התחיל כאשר היה מכין לאורך שנים פול וחומוס בבית למשפחה. לאט לאט התחילו גם להגיע השכנים וגם הם התלהבו ובכל שבת הפצירו בו לפתוח מקום שעוד אנשים ייהנו. בסוף לאחר מסע שכנועים של המשפחה עופר פתח את המקום. העיצוב בפנים פשוט אך נעים לעין. התפריט כולל חומוס עם טחינה, חומוס גרגרים ופול. כן יש אפשרות לקבל משולשת ידועה שכוללת חומוס פול טחינה וביצה.

לשולחן ניגשה מלצרית חיננית שהיא כמובן הבת של עופר ולקחה הזמנה ולפני שהספקנו להנות מקרירות המזגן הגיע לשולחן התוספות הקבועות של מנות אלו. פלפל חריף, בצל, סחוג, רסק עגבניות, וכמובן רוטב לימון חריף.



יקירתי הזמינה מנה של מסבחה ביחד עם אחותה......שתיהן ביחד לא התגברו על המנה. הקטן לקח חומוס גרגרים, וגרגר בהנאה מרובה. ואני לקחתי מעט חומוס ומעל פול עם טחינה.



הטריות של האוכל מדהימה, בזמן שאנחנו אוכלים אנו שומעים את המיקסר עובד וטוחן את הנגלה הבאה של החומוס.

הפול היה טעים והשתלב נפלא עם החומוס הטרי והטחינה.
לקחנו סודה, מים וקולה ועל כל התענוג הזה שילמנו 72 שקל.
אז כשאתם באזור שכונת התקווה מומלץ להיכנס. ואם אתם לא באזור מומלץ להגיע במיוחד.

חומוס פול ההגנה - דרך ההגנה 71 שכונת התקווה מול הכניסה לשוק.

https://www.facebook.com/hummusfulhahagana

תגובות

רשומות פופולריות