מסעדת אבו - גוש איירפורט סיטי

לפני מספר ימים הוזמנתי למסעדת אבו גוש החדשה שנפתחה באיירפוט סיטי. לצערי לא יכולתי להגיע אך למחרת כאשר הבטן התחילה לצייץ החלטנו ש' שותפי לעבודה ואני לקפוץ לאכול שם. הגענו למקום בשעת צהרים כאשר המקום היה די מלא מסועדים שעובדים באזור. זו הזדמנות מצוינת לבדוק מסעדה חדשה בשעת לחץ בלי שידעו מי אני.
התיישבנו לשולחן והחלטנו לדגום מספר מנות לפתיחה ושנינו הלכנו על שיפוד פרגית ושיפוד קבב.

אז קודם נתחיל בעיצוב ובאווירה של המסעדה: המקום מעוצב בטוב טעם שמצד אחד לא משדר יוקרה אך מצד שני מקום שמאוד נעים לשבת בו ולהנות מאוכל בדיוק כמו שמוגש במסעדת אבו גוש שנמצאת בפר בדרך לירושלים.


לקחנו מסבחה אחת וחומוס וליד הלכנו על בלט כרוב אדום וסלט ירקות.
החומוס והמסבחה היו מאוד טעימים ומרגישים את הטריות שלהם. אכלתי מסבחה טובה יותר אומר ש' אך היא בהחלט טעימה. בין ביס לביס הוא מסביר לי את תאוריית החומוס שלו: חומוס זה כמו משפחה כל אחד חושב שהמשפחה שלו טובה יותר אך בסופו של דבר כולם משפחה.......חומר למחשבה כשהבטן מלאה.


מספר דקות נחו על שולחננו השיפודים. הקבב מאוד עסיסי וטעים ביותר, והפרגיות היו עסיסיות ולשם שינוי יש מישהו שלא שורף את הפרגיות.


הסלט כרוב היה טוב וש' טען שסלט הירקות היה שופע בלימון ולטעמו היה צריך להיות פחות חמוץ.

לקינוח קיבלנו קפה מעולה וכמובן מספר בקלאוות מתוקות כפי שנהוג במסעדות בסגנון הזה.
בשלב הזה הבעלים דן שמע אותנו משוחחים על האוכל והצגתי את עצמי. שוחחנו על מסעדנות ועל האוכל, והבחור התעקש לשמוע ביקורת גם אם היא לא חיובית, דבר המעיד על הרצון שלו להשתפר ללא משוא פנים, והתחיל לשאול? טעמתם את הסלטים? טעמתם קובה? אמרנו שלא כי יש גבול למה שאפשר לאכול וביקש שנטעם שלושה סוגים של סלטים. הכרובית רעננה הטבולה מעולה, וביקשתי חומוס נקי לטעימה. חומוס אליפות לטעמי. קחו אותו נקי רק עם שמן זית מעט טחינה ופטרוזיליה...... ביקשנו חשבון אך הוא התעקש ואמר שפעם ראשונה הוא מזמין ובפעם השנייה נשלם כפול, קרץ ורץ למטבח. לגמנו עוד כוס קפה טעים והמשכנו את היום שבעים ומרוצים.
המקום פתוח בשבת ואפשר לערוך אירועים במקום.
 

תגובות

רשומות פופולריות