פאנץ' ליין מלון רמת רחל ירושלים

לפני מספר ימים הוזמנתי לערב השקה של מועדון הפאנץ' ליין שנפתח במלון רמת רחל בירושלים.  השולחנות היו ערוכים לכבוד האירוע החגיגי ומכל עבר הורגשה ההתרגשות של האנשים שהקימו את המיזם החדש. שלומי גרונר הבעלים של מועדון הפאנץ' ליין המצליח שנמצא בתל אביב למעלה מ 20 שנה חיפש מקום נוסף מחוץ לתל אביב ומצא את מלון רמת רחל כמקום אידיאלי. מנכ"ל המלון ראה בזה הזדמנות נוספת להתחדשות ושניהם ביחד הביאו לפתיחתו של המקום.



המקום מיועד עבור קבוצות שרוצות לעשות ערב גיבוש או עבור אירועים משפחתיים. הייחוד של המקום הוא שהמלצרים בין מנה לנה שהם מגישים הם שרים ומרקידים את הבאים. ממה שהתרשמתי לחברה שם יש קול מדהים וכל אחד מהם בקלות יכל להשתתף באחת מתוכניות הריאלטי הקשורות למוזיקה.



באי ואורחי פאנץ' ליין יוכלו להזמין חבילות הכוללות סיורים בגן הארכיאולוגי ברמת רחל, ביקור בחוות אייל וארוחת ערב במסעדת פאנץ' ליין.

מי שאחראי על האוכל הוא השף סולימן שללא כל קשר למקום החדש מומלץ להגיע ולטעום את מעשי ידיו. מנת הקובה שלו השאירה רבים מהאורחים עם פה פעור. אחד הטובים שאכלתי......יש לי הרגשה שקיבל כבר מילדותו שיעור בהכנת קובה מסבתו.
וכן בסוף הערב הצטערתי שלא הזמנתי מראש חדר במלון כי אחרי ערב כזה כל מה שרוצים זה לדלג לכיוון החדר ולהתפנק למחרת בארוחת בוקר.

לפרטים נוספים והזמנות: רותי צור 03-5610785  052-6431451

תגובות

רשומות פופולריות