הקוסם

לפני מספר ימים במהלך יום עבודה ביחד עם ליאור שותפי למשימה הממש לא חשובה תקף אותי רעב עז. מה אוכלים הוא שואל? מאיפה אני יודע עניתי תן לחפש. יש לך בלוג, חברים שהם שפים ואתה לא יודע? שתוק תן לחשוב עניתי.......
המוח קודח מרעב ומפלס העצבים עולה ואין לי מושג מה והיכן לאכול. חיפוש מהיר מראה לי שאני חמש דקות נסיעה ממקום שמתמחה באוכל רחוב בשם : "הקוסם". כן הוא חבר בפייס והתמונות שלו עושות חשק למנת פלאפל גם בשתיים בלילה אבל אף פעם לא אכלתי שם. שמים את הכתובת בוויז ושמחים ורעבים מגיעים למקום. הבעיה היחידה היא שאין חנייה לכן אחד נשאר ברכב וזה לא אני.


הגעתי למקום והתור ארוך והקיבה אומרת אוכל עכשיו. הריח משגע והמנות על השולחנות של הסועדים עושים לי סחרחורת. מה אתה רוצה לאכול אני שואל את ליאור? מה יש הוא עונה.......שווארמה, פלאלפל, חומוס ומסבחה, חצילים וכל שאר הדברים שאתה לא אוהב כי הם משמינים. מה אתה לוקח? השאלה הזו מעלה את מפלס העצבים שלב אחד גבוהה מידי.......לא יודע צעקתי, אבל נראה לי שאני הולך על שוואמה כי הגלגל קורא לי ואולי זה גלגל המזל שלי. טוב תביא גם לי שווארמה אבל עם חומוס חציל והרבה טחינה מעל.


בתור שלא מבייש רופא בכיר יוצא אחד העובדים עם צלחת כדורי פלאפל חמים ומגיש אותם לאלו שעומדים וממתינים, בלי להתבייש יותר מידי לקחתי כדור בכל יד והטעם של כדור פלאפל שחום מבחוץ וירוק מבפנים מבשר לי כי אני הולך להנות.


בזמן שאני ממתין עובר לידי אריאל המקסים ואנו עושים הכרות רשמית ושוברים את מחסום החברים בפייס. אל תדאג חמש דקות אתה מקבל התור רץ..........וואלה נרגעתי.


הגיע התור ולקחתי שתי מנות שווארמה ובזמן ההמתנה אריאל מגיש לי חציל מטוגן ועליו מעט טחינה חריף, ועמבה. מה יש לספר על חציל מטוגן? האיש באמת קוסם.
שמח וטוב לב לקחתי לליאור את מנת השווארמה והתחלנו ללעוס בשקט. אחרי שתי דקות הוא אומר שמח וטוב לב: איך מצאת את המקום הזה?  שווארמה מעולה בפיתה עבה שסופגת את כל המיצים של הבפנוכו......... לא יודע עניתי. מנפלאות הפייסבוק עניתי תוך כדי לעיסה.  לאחר שסיימנו לאכול הגענו למסקנה שזה מקום אכזרי במיוחד, ולמה? יש מקום בקיבה לטעום רק מנת אוכל רחוב אחת ועל מנת להנות צריך לבוא מספר פעמים כי אם השווארמה כל כך טובה וכדורי הפלאפל כל כך טעימים חובה לטעום את החומוס, מסבחה, שקשוקה וכל מה שלא הספקתי לראות בתפריט.
שתי מנות שווארמה שתי פחיות שתיה עלו 86 שקל ושלחו אותנו להמשיך את היום בחיוך גדול.

הקוסם: שלמה המלך 1 תל אביב.
03-5252033

תגובות

רשומות פופולריות