מצויה - יפנית כשרה


בזמן האחרון מוצא אני כי אוכל אסיאתי מעניין אותי יותר ויותר. יכול להיות כי בעוד מספר חודשים אני נוסע עם המשפחה לויאטנם ויכול להיות כי אני נתקל באוכל שהוא הרבה יותר טעים ומעניין ממה שהרשתות למיניהן נותנות.
אורן סבג שהוא מנהל המסעדה מזה תשעה חודשים נתן לנו הסבר על המסעדה ועל השינוי שהוא והשף המקסים יניב אבן מובילים ועושים כרגע במסעדה, ולעשות שינוי זה לא קל. השף הסביר לנו על הקושי בלהכין אוכל יפני כשר ( ואני חשבתי שזה קל ומתברר שלא ) וירד איתנו בהסבריו עד לפרטים הקטנים ביותר. האיש פרפקציוניסט בצורה מטורפת, אין סיכוי שישיאיר משהו או יכין משהו בלי שחקר אותו היטב לפני. לאחר ההסברים פתחנו בכוסית וויסקי לעורר את התיאבון ולאחר מספר דקות התחילו לזרום המנות לשולחננו.



 מרק צח בציר בקר, תרד ונבטים - בתוך הצלחת נחו להם בנחת מספר חתיכות של בשר סינטה שבושלו מהחום של המרק. הטעם חזק ביותר ואם היה מוגש מעט חם יותר לטעמי היה יותר טוב. לא תרצו לוותר על מרק זה ביום חורף קר.
לאחר מכן עלו להן המנות הראשונות ואין אחת שלא היתה טובה, כל אחד וטעמו הוא. אחד אוהב יותר סלמון השני אוהב יותר טונה אדומה אבל צלילי ההנאה נשמעו מכל עבר. לטעמי: טונה אדומה בכל צורה וכל מצב.........


טטאקי טונה עם קוביות בטטה בטריאקי




טטאקי סלמון ברוטב שיפקה - הורגים אותנו לאט לאט.





איך אפשר בלי רול סושי? רול של סלמון ואבוקדו עטופים במלפפון,ספייסי טונה ועלי מיקרו ברוטב מיסו לימוני.
זה סושי......נקודה.

אגדאשי סלמון - נתחי סלמון בטמפורה על בסיס ציר תאילנדי - הציר עושה רק טוב למרק כל מה שנשאר זה לדמיין את קוסאמוי ברקע.


קושיאקי( שיפודים) ביפנית - קושיאקי פרגית, קושיאקי אנטריקוט ,קושיאקי פילה בקר - כן כן גם שיפודים קיבלנו לשלוחן אבל איזה שיפודים. הבשר נמס בפה, הרוטב עטף אותו באהבה גדולה. מומלץ ביותר.

טפניאקי פילה בקר - כידוע במסעדות יפניות אין קינוח אז כיבדו אותם במקום במשהו מתוק בנתחי פילה נימוחים שיושבים על מחבת לוהטת. מי צריך קינוח אחרי מנה כזו?

 מרק אנטריקוט 65 שקלים,
טטאקי טונה 55 שקלים,
רול סלמון ואבוקדו 49 שקלים,
שיפודי פרגית 34,
אנטריקוט ופילה בקר 64 שקלים.

מצויה - מנחם בגין 7 רמת גן


 

תגובות

רשומות פופולריות