גוצ'ה דיינר

לפני מספר ימים הגברת חגגה יום הולדת ולשם כך הייתי צריך למצוא מקום שיש בו תפריט שיענה על הדרישות של שני המתבגרים שלי ובעיקר שלה. סבב טלפונים קצר והשף אלון גונן המליץ על גוצ'ה דיינר ברחוב אבן גבירול.
דיינר שאלתי? לך ולא תצטער אמר נחרצות.
הזמנתי מקום מראש, וביום המיועד הגענו למקום. לא אסתיר שחשש גדול היה בליבי. איך חוגגים בדיינר אמריקאי יום הולדת?


הגענו למקום שמורכב מחלל גדול ומוסיקה נעימה ברקע. המקום החזיר אותי מספר שנים אחורה עת ביקרתי בניו יורק ושם אהבתי לשבת במקומות כאלו. ניגש אלינו מלצר חביב עם בקבוק יין שהתברר כטעים ביותר ואני אומר שלא הזמנו יין עדיין. נכון הוא אומר אבל ביקשו ממני להגיש לכם את היין. מתברר שהשף אלון גונן היה במקום והשאיר לנו יין לכבוד האירוע. ואם אלון גונן משאיר יין טוב הוא יודע מה שהוא עושה, הרי לא סתם הוא אחד מכתבי היין הנחשבים בארץ.



את הערב פתחנו בשתי מנות מהים הכוללות שרימפס מטוגן וקלאמרי עם צ'יפס. שתי המנות היו פריכות והילדים מאוד אהבו.  הזמנו גם את לחם הבית שממולא בשום ובזיליקום, נכון שלחם ממלא את הקיבה אך הוא היה חם פריך וטעים, לכו על זה.



לא הספקנו להגיע לחצי הדרך ולשולחן הגיע קרפצ'יו דק ועסיסי בתיבול עדין שלא משתלט על טעמו של הבשר.
מזגנו עוד כוס יין והתחיל שלב הברכות שהיה מרגש.


למנות עיקריות הילדים הלכו על המבורגר. הגדול לקח עם גבינה והקטן לקח עם גבינה, נקניקייה, וביצת עין........
ההמבורגר היה טעים ביותר ולמזלי הסכימו שאני יטעם על מנת שאני יתרשם מהמנה.
הגברת לקחת סטייק אנטריקוט שהיה עסיסי ועשוי במידה שביקשנו. הסטייק היה עסיסי ועשוי בדיוק כמו שאני אוהב, מעט יותר מעל מדיום.

אני לקחתי פילה בקר ברוטב יין אדום במידת עשייה רייר. המנה הייתה טובה אך בגודל של הפילה הייתי שמח יותר עם היו מחלקים את המנה לארבעה מדליונים של פילה.


לקינוח הזמנו וופל בלגי עם גלידה מעל ולכבוד המסיבה הביאו לנו פופקורן מלוח עם גליה מתוקה שהשילוב ביניהם נשמע מוזר אך טעים מאוד....הילדים לא הפסיקו להתלהב מהטעם.
על כל הארוחה שילמנו 492 ש"ח כולל מים ושתיה קלה לשני המתבגרים. ללא ספק מחיר הוגן ביותר לארוחה כזו.

שורה תחתונה: המקום נעים לישיבה עם מוסיקה טובה והתפריט מספיק גדול על מנת לרצות את רוב הלקוחות.
זה המקום להודות לשף איתן שדאג ובא לבדוק שהכל בסדר איתנו.
האמת שלא צריך סיבה לחגוג על מנת להגיע למקום.

גוצ'ה דיינר: אבן גבירול 14 תל אביב.

תגובות

רשומות פופולריות