מלון איביס ירושלים

בכל פעם כאשר אנחנו נוסעים לחו"ל ומחפשים בית מלון יש שני דברים עיקריים שמעניינים אותנו, מיקום וחדר נקי כי בכל מקרה רוב שעות היום אנחנו מטיילים ורק בערב נהנים מהחדר ולאחר יום טיולים כל מה שאנחנו רוצים זה חדר נעים נקי ומקלחת טובה ומפנקת. וזה בדיוק מה שנותן מלון איביס שנפתח לפני מספר חודשים בירושלים.
חיפוש קצר ברשת ומתברר לי כי לרשת יש מאות בתי מלון ברחבי העולם ובעיקר באירופה.
גילו נאות: הייתי אורח של המלון.
לאחר דין ודברים עם הגברת בחרנו להגיע ביום חמישי על מנת להנות מהאווירה בעיר בכלל ובשוק מחנה יהודה הנמצא במרחק הליכה קצר מהמלון. אז ארזנו טרולי קטן, השארנו הוראות הפעלה לשני המתבגרים שבפעם הראשונה השארנו אותם לבד והטלנו עליהם את האחריות לקום למחרת בבוקר לבד, ועלינו בשעות הצהריים לירושלים.

לפני שהגענו למלון הסתובבנו בשוק, ושבענו מארוחת צהריים במסעדת מורדוך שעליה יגיע פוסט בנפרד.
לצערנו התברר שלמלון עדיין אין חנייה ולכן החננו את הרכב שתי דקות הליכה מהמלון ברחוב הנביאים תמורת 45 ש"ח ליממה. בחניונים אחרים באזור התברר שהמחיר לחנייה מצריך אותי למכור כליה.

מיקום: מיקום, מיקום מיקום......המלון ממוקם במרכז העיר מרחק נגיעה מרחוב יפו והרכבת הקלה עוברת שם ואפשר להשתמש בה בקלות למי שמתעצל ללכת ברגל. במרחק הליכה אפשר להגיע לשער יפו ומשם לכותל, למוזיאונים, שוק מחנה יהודה, כיכר המוזיקה, אזור המסעדות של נחלת שבעה, ועוד. בקיצור תשכחו מהרכב עד שאתם עוזבים את המלון.



המלון: המלון מעוצב בצורה חדשנית ומקורית בצבעים חמים של אדום אפור ובכל פינה הוקעה הרבה מחשבה על העיצוב.
הגברת שהיא מעצבת גרפית מאוד התלהבה ואמרה כי הם שמו לב לכל הפרטים הקטנים. פשוט תענוג לשבת בלובי הקטן או בחדר אוכל המקסים. לאחר יום טיולים מעייף זה בדיוק מה שהייתי רוצה לקבל כשחוזרים למלון.
במלון אין בריכה או סאונה אבל זה ממש לא מה שצריכים כשמגיעים לירושלים. רוצים לעשות כושר? שימו נעלי הליכה ותתחילו לחרוש ברגל את העיר מפני שהכל נגיש וקרוב.
כל יום בשעה 18:00 יש happy hour בצמוד לקבלה שם מוגשים נשנושים ומשקה של קוקטייל וודקה. מה שבטוח הערב יתחיל בחיוך גדול. בנוסף יש עמדה עם מחשבים לאורחים ורשת אלחוטית טובה ללא צורך בסיסמא. ומי שאוהב יכול לשכור אופניים מהמלון. עכשיו אפשר להודות בפה מלא: אם לא היינו שומעים עברית היינו בטוחים שאנו בחו"ל.

שולחן הקבלה מעוצב גם הוא כאשר מעל קיר דיגיטלי עם כל הפרטים.


החדר: החדר לא גדול אך כל פינה מנוצלת בו. החדר כמובן מעוצב בצורה מדהימה לטעמי והמקלחת מושקעת ונוחה.
המיטה מאוד נוחה ולא סתם. הרשת פיתחה מזרן שמשמש את הרשת כולה בעולם ואני יכול לומר בפה מלא שהרבה זמן לא נהנתי ככה ממיטה בבית מלון ,( תפסיקו לדמיין את מה שלא כתבתי) מאוד נוח ונעים.


אחד הדברים שמנחים את הרשת הוא שהאורח חייב להנות מהשינה בזמן החופשה שלו, וכמה שהם צודקים.

חדר אוכל: ירדנו בבוקר לחדר האוכל וגם שם הכל מעוצב בצורה מקסימה עם דגש על כל פרט ופרט. מתברר לי שיש גם מספר שולחנות ארוכים שמשמשים מספר אורחים וכל זאת על מנת ליצור אינטרקציה וחברות בין האורחים שמגיעים ממספר מקומות שונים בעולם. אז הנה רעיון מדליק שלא שייך רק למספר חומוסיות עם מספר קטן של שולחנות.



לשמחתי האוכל מוגש בשולחן לא גדול כמו בבתי מלון אחרים והמבחר לא ענק אך מאוד טעים ואיכותי. חביתות לא מכינים והנה יש לנו חדר אוכל שאין בו ריח של טיגון על הבוקר.
אז מה כן יש? ביצים קשות, שקשוקה חמה, גבינות רכות, גבינות קשות מאוד איכותיות, מאפים, לחמים טריים, ריבות, ירקות טריים, ופירות. וההפתעה הגיעה ממקום לא צפוי: בלט ביצים טרי ואיכותי שגרם לי להנות מכל ביס.
 מי צריך יותר מזה? רעבים לא תצאו מכאן, וכמובן מכונת אספרסו טובה.
האני המלצר המקסים שהוא בכלל חצי יווני התעקש שהשקשוקה תעשה סלפי.
לסיכום: המיקום משגע העיצוב שקיים אולי במלונות בוטיק ששם משלמים פי כמה, ארוחת בוקר מעולה, וכל מה שצריך זה לבוא עם מצב רוח טוב.
המגשים קטנים אך הצוות דואג ישר להביא חדש.

תגובות

  1. מאוד מדוייק וכיף לקרוא, כן מלון עם לוקיישן אדיר

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות