מסעדת עמבורגר - macaroni

נסיבות לא שמחות במיוחד הביאו כמה חברה מהצבא לאזור הצפון.
לאחר מכן הוחלט לשבת באיזה מקום ללגום בירה קרה ולנשנש משהו. אחד מהחברה אמר ששמע על מקום נחמד שיש בו המבורגר לא רע וכך הגענו לראש פינה למסעדה: עמבורגר macaroni.


המסעדה הייתה עם שלושה סועדים בלבד והחברה בכניסה די נבהלו מכמות של 17 איש שנכנסו לשם.
לאחר דיון  כמה שולחנות אפשר לצרף כי הצוות חשש שנתפוס שולחן של 10 איש ואנחנו היינו רק שישה.
בחייאת חברה: אמצע השבוע שלושה סועדים בקושי בשעת אחר צהריים מאוחרת באמצע השבוע, נראה לכם שפתאום יגיעו 10 סועדים אחרונים וכל המסעדה תפוסה?
נו שויין התיישבנו והזמנו בירה קרה וצוננת, הרמנו לחיים למרות העצב בעיניים והחלטנו להתחיל להזמין.
לקחנו מספר מנות למרכז השולחן, וכל אחד הזמין המבורגר לעצמו.

מפה והלאה השירות היה מעולה והצוות מאוד התאמץ, ואם במטבח היו עובדים כמו צוות המלצרים הכל היה נראה יותר טוב.



אז מה היה לנו: מנת קרפצ'יו בקר, כרובית בטמפורה, סלט ירקות, וחציל בטחינה.
פה התחיל והסתיים החלק של המחמאות למסעדה.


מנות הפתיחה היו די בסדר אבל שום דבר לא מרגש, למעט הפוקצ'ה שהגיעה חיוורת כאילו הגיעה מסיביר כרגע.
מגישים פוקצ'ה? תחממו אותה מעט יותר, תנו לה צבע של שמחת חיים.

נלקחה ההזמנה של ההמבורגרים ולא נראה שהצוות במטבח יודע להתמודד עם לחץ של הזמנה.


התחילו לצאת ההמבורגרים לפי בקשת החברה, אבל אז נגשה אלי המלצרית ושאלה מי הזמין המבורגר עשוי?
אמרתי שאני הזמנתי מדיום.
חצי דקה לאחר מכן היא חזרה ואמרה הנה ההמבורגר שלך. איך שלי אם לא הלכת למטבח אני שואל את עצמי?
נו יכול להיות שהיא התבלבלה אני אומר לעצמי.
התחלתי לאכול וישר אני מבין שקיבלתי המבורגר מאוד מאוד עשוי היטב.
הנסיבות הובילו אותי לבלוע את הגלולה ואכלתי את ההמבורגר. נכון הטעם שלו היה בסדר למרות שהוא לא היה שומני מידי לטעמי אבל מעבר לכך היה מאוד לא נעים לאכול המבורגר עשוי היטב. לגימה של בירה בין לבן עזרה לעכל את העסק.

שורה תחתונה: צוות במטבח מאוד לא מקצועי עם אוכל לא מרגש בכלל.
לשם כנראה לא אחזור, ואם אתם בראש פינה חפשו לכם מקום אחר לאכול.

תגובות

רשומות פופולריות