מסעדת רג'ינה

מיד פעם אני שומע אנשים שמחפשים מסעדה עם אוכל ביתי. תן לנו משהו של פעם שיזכיר את הבית של אמא ושל סבתא.
לכן כשהוזמנתי שבוע שעבר לטעום את תפריט הקציצות של מסעדת רג'ינה הבנתי שזו ההזדמנות להכיר מסעדה אחרת.
המסעדה ממוקמת במתחם התחנה בתל אביב. מתחם זה שעבר שיפוץ מזכיר את הימים של פעם. המסעדה נמצאת בתוך מבנה ישן שעבר שיפוץ אך למרות זאת מכל פינה במסעדה מרגישים את העבר. למסעדה יש מספר חדרים ויש אפשרות לערוך ארוחה בחדר פרטי. המסעדה היא כשרה ולכן  יש מספיק זוגות שעורכים שם חתונה.....


ציפי מנהלת השיווק קיבלה אותנו בחיוך גדול ובסוף הארוחה הבנו שציפי היא המסעדה והמסעדה היא ציפי. הבחורה לא מפסיקה לחייך ולפזז בין שולחן לשולחן ולראות שהכל בסדר.



את הארוחה פתחנו בשתי מנות מציינות של קובה סלק וקציצת גונדי הידועה. המנות גדולות והטעם זורק אותך ממקום למקום....התחלנו בקובה שהיא מנה מהמטבח העירקי ומשם קפצנו לפרס שם מורגש הטעם של תבלין ההל.
חגיגת טעמים.



ששת שראה את התפריט היה נחרץ וביקש כבד קצוץ......ביחד עם לחם הפרנה והטחינה הביתית נשמע שקט סביב השולחן. איך זה ששת? ששששש אל תפריע לי בבקשה אני אוכל ונהנה מכל ביס. שתקתי.




לפני מנת הקציצות קיבלנו שני סלטים.



סלט פועלות: חסה,קולורבי, חמוציות ורוטב של סילאן ולימון. כמה פשוט ככה טעים.




סלט שכונה: סלט שפותח את התיאבון בזכות החריפות שלו......לא מומלץ לפולניות.


ועכשיו למנות שלמענן הגענו......

קציצות בגדד - קציצות בשזיפים וסילאן. מתוקות ולא יבשות. קצת אורז עם הרוטב  והחגיגה מושלמת.

קציצות בטחינה - קציצות עם מעט טחינה בפנים וכמות נדיבה של טחינה מתחת לקציצות. סלט השכונה שהוגש עושה את המנה למרעננת ושמחה.





קציצות סופריטו - קציצות מבקר, טלה, חציל ותפוח אדמה בבישול ארוך. מנה זו פגעה בדיוק לטעמי. כל יושבי השולן עשו קולות של: טעים לי.

סינייה - המנה המנצחת של הערב. שילוב של בקר בכבש בתוך טחינה. מוגש בכלי המתאים למנה זו. כבוד גדול למנה זו. גם היהודים למדו להכין סינייה טובה......כוס יין אדום ליד חובה.





שטרודל: מכיוון שהמסעדה כשרה קיבלנו שטרודל עם גלידה וניל. קינוח ראוי למסעדה כשרה. הבצק של השטרודל עושה רעש של פצפוצים בפה......



רג'ינה מתחם התחנה בל אביב: 03-7367474


תגובות

  1. מסעדה של טעמי קיבוץ גלויות

    השבמחק
  2. רוטב של סילן ולימון...איך לא חשבתי על זה קודם?
    סה"כ המנות נראות טוב והכבד קצוץ ממש עושה חשק. פעם הבאה, אם תוכל, תפרסם בבקשה גם את המחירים של המנות כפי שהן מופיעות בתפריט. אחלה דווח. אני "דורון מבקר במסעדות".

    השבמחק
  3. יש קישור לאתר המסעדה. שם אפשר לראות את המחירים.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות