מלון רימונים אילת

לפני מספר ימים התארחתי במלון רימונים אילת עם המשפחה. התארחתי שם לפני שלוש שנים ונשאר זיכרון מתוק וטעים מהמקום, ולכן כאשר סוכנת הנסיעות הודיעה שהתפנה מקום ברגע האחרון לא חשבתי פעמיים ואמרתי כן.
ניצלתי את ההזדמנות ויצרתי קשר עם השף ניסים יעקב לוי שהוא השף של המלון וגם השף של כל הרשת.
הבחור בסך הכל בן 39 ויודע מה שהוא עושה. הוא נמצא ברשת כבר 8 שנים ומהרגע הראשון הוא הביא למלון תפיסה שונה בכל מה שקשור לאוכל של בתי מלון, ולאט לאט למלון יצא שם שיש בו את האוכל הטוב ביותר באילת.
ההגשה של חלק מהנות בצלוחיות אישיות מקסימות שלדעתי גם מונעת מהאורחים להעמיס סתם אוכל ואחר כך לזרוק אותו. לקחת צלוחית שתיים רוצה עוד אז קום וכך........וההגשה קונה את העין.



אז נפגשנו לשיחה ביום חמישי בערב וקבענו ליום שישי, אבל התוכניות שלנו לחוד והתוכניות של אשתו לחוד וכך יצא שבערב חמישי אשתו ילדה בן שני והוא היה מעט עסוק בסידורים והתרגשות......אז שוחחנו בטלפון וקבענו להיפגש בשנה הבאה.
זה הזמן ל : קולולולו......................

ארוחת הבוקר מוגשת עם כל הטוב שאפשר להציע. סלט ירקות חתוך טרי, חביתה על פלנצ'ה שלא סובלת מעודף שמן, גבינות, לחמים, מאפים, ואפילו על הבוקר הקטנים יכולים להנות מפיצה חמה.




לא פחות חשוב זו עמדת מכונת האספרסו וקפה הפוך. יש בעמדה שני חברה מקצוענים שלא נותנים לאורחים להתייבש ולהמתין לקפה יותר מידי זמן.......לתשומת לב שאר בתי המלון ששם זה כן קורה.

החלק המעניין הייתה ארוחת הערב. ההרגשה היא שהגענו למטבח של אמא מרוקאית. ארטישוק ממולא, מאפה בשר עם רוטב מתקתק, כדורי בשר, לשון בקר ברוטב פטריות, מפרום, תבשיל בשר ראש......לא נראה לכם שזה מספיק?
אז בארוחת הערב הבטחתי לעצמי לטעום מעט מכל דבר על מנת להנות מכמה שיותר טעמים.....אבל גם לי יש גבול.



מאפה הבשר פריך ביותר וכל פעם שנגמר יוצא אחד חדש מהמטבח.......שלא יתייבש חלילה.

קציצות בקר נימוחות בפה והמפרום מזכיר את דודה עליזה.



כן אני יכול לספר לכם בהרחבה על כל מנה ומנה אך בטוח שתתעייפו מלקרוא את כל זה. אבל מה שחשוב להדגיש זה את הטריות וההגשה האסטטית והנעימה לעין.




וכן גם נודלס בהגשה שקונה את העין והלב של הילדים.......


והקינוחים? פרווה  פרווה אבל טובים......יופי של התמודדות של השף באתגר קינוח כשר.

כמובן שאני חייב התייחסות למלון עצמו: מהבריכה יש דלת יציאה לטיילת, והנוף לים שנשקף מהחדר מדהים ביופיו. המלון נקי בחללים הציבוריים והבריכה כיפית בעיקר כי שומרים על הניקיון כל הזמן ואפילו פעם אחת לא ראינו פח מלא על גדותיו. והצוות של המלון חייכן ומשתדל כמה שיותר להנעים את האורחים.

אז אם אתם יוצאים לחופש לאילת ויש לכם אפשרות בחירה כמו שלי יש מטעם העבודה לכו על מלון רימונים.

תגובות

  1. מצטרפת לכל מילה שנאמרה. חזרתי היום מחמישה ימים במלון רימונים אילת. ולשמחתי הצוות היה מאד אדיב. המנות האחרונות של השף ניסים במלון, לא איכזבו והמנות היו טעימות להפליא... האוכל היה טעים מאד ומוגש בצורה אסטטית, והצוות שהתאמץ לשנות לנו את החדר לאחר שהיתה לנו בעיה.. אין ספק שזהו המלון שארצה להתארח בו שוב...

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות