בוקריה

לפני פחות משנה נפתחה מסעדת בוקריה שנמצאת במתחם יכין שבפתח תקווה. עקבתי אחריהם וההתחלה היתה נראית טובה אך מה שרואים בפייס לא תמיד תואם את המציאות. הבעלים שינו כיוון הפכו את המסעדה לכשרה ופנו לכיוון ארוחות הבוקר שמתאימות גם לארוחת ערב.
מכיוון שהמסעדה כשרה התפריט מבוסס על גבינות וביצים. בשעות הבוקר המסעדה מגישה ארוחת בוקר בסגנון בופה במחיר של 59 ש"ח ובתוספת של 10-20 שקל אפשר לקבל תוספת של חביתה, שקשוקה, טוסט עם ביצה ועוד. המחיר הוא הוגן ביותר ולו רק בגלל שאפשר לקחת כמה שרוצים ואין הגבלה, והנה לכם מקום שמגיש אוכל לארוחת בוקר ולא דוגמיות של סלט או גבינה. ואני עם עוד מספר בלוגרים הוזמנו לטעום את תפריט הערב שגם הוא מבוסס על סלטים וביצים. נתחיל מכך שהמקום מעוצב בצורה מקסימה וחמה וביום חורף קר אפשר לקבל גם מרק חם.


פטריות עיזים-  פטריות פורטובלו על מצע יוגורט במילוי גבינת עיזים תרד ובצל סגול -42
פטריות גדולות ומלאות טעם, לא לוותר.


קיסר בוקריה - לבבות חסה בליווי רוטב קיסר גבינת פארמז'ן קרוטונים וביצת עין -49
בהחלט עבר את מבחן סלט קיסר, הרוטב היה מדויק ועטף באהבה את החסה ושאר המרכיבים.








סלט עדשים טבעוני עדשים שחורות אגס צלויבצל סגולפלחי תפוז וקריספי טופו – 49 
לא סוד שאני לא מתחבר לכל מה שקשור לטבעוני אך חובבי הטבע ימצאו פה מנה שעונה מעל ומעבר לציפיות שלהם.









פולנטה פטריות - פולנטת תירספטריותאספרגוס וביצה עלומה -58
מנה גדולה שיכולה להספיק לשלושה סועדים. באופן אישי אני לא חובב הז'אנר אך החברה מסביב מאוד אהבו.





קלאב סנדוויץ טבעוני - פרוסות קלויות של חציל,בטטה,אספרגוס,כרוב ועלי תרד בליוי טפנד עגבניות - 45/25 ₪ (חצי מנה/מנה)
פה הופתעתי לחלוטין, למרות שהכריך טבעוני הוא היה מלא טעם. כנראה שיש לי עוד מה ללמוד.




אגז בנדיקט - פרוסות לחם חמאהעלי תרד חלוטרוטב הולנדז וביצים עלומות49₪ קרוק מדאם – קאסטן קלוי עשיר בגבינות בליווי ביצה עלומה -
הנה הגיעה מנה שהשף מצעיר: יש לי ביצים ואני לא מפחד לשחק איתם.  הרוטב טעים, משתלב מעולה עם שאר המרכיבים.
המנה מתחילה להזכיר רשת לא כשרה וזו בהחלט תשובה הולמת לשומרי הכשרות.





שקשוקה צרפתית – חלה קלויה , שמנת , פטריותבצליין לבןעלי תרד וביצים עלומות - 49 
מכיוון שאני לא חובב מנות שהשמנת עוטפת אותן לא התחברתי, אבל שאר החברים שאוהבים שמנת מאוד אהבו ולכן דתי הבלתי נחשבת לא נחשבת למרות שהיא נחשבת. אוהבים שמנת? לכו על מנה זו.




ריזוטו גבינות *(אורז בסיגנון הכנה של ריזוטו - על מנת להתאים לקשת רחבה יותר של קהל וטעמים )–  אורז עם שמנת וגבינות עלי תרד – 51 ₪ 
מנה שמוגשת על בסיס אורז רגיל וזו כבר אומנות. המנה מאוד משביעה וטעימה ולכן אני מציע שמספר אנשים יחלקו אותה.





קרוק מדאם – קאסטן קלוי עשיר בגבינות בליווי ביצה עלומה - 54 ₪ -  השם מפוצץ אבל זה טוסט עם ביצה עולמה. כל המרכיבים השתלבו בצורה טובה ביותר ומשה ואני הסכמנו שזו אחת המנות היותר טובות.
אמרתי כבר שהשף אוהב לשחק עם ביצים?

לאחר ששבענו עברנו לגזרת הקינוחים.





ברולה קפהקרם פטיסייראספרסו ופרלין קקאו -  32 ₪ -  וואלה שיחקו אותה במשהו שונה. בורלה על בסיס קפה? מפתיע וטעים.


גופרה קרמל – וופל בלגי ,3 סוגי קרמל פיסטוק מקורמל וגלידת וניל39  - בדיוק מה שילדים ומבוגרים אוהבים לחלוק. טעים, מתוק, גילדה איכותית, מי צריך יותר מזה.



כתובת:
רחוב השחם17  פתח תקווה


תגובות

רשומות פופולריות