קציצות שילדים אוהבים.

שבוע שעבר הלכנו לבקר את אמא שלי עם הילדים. איך שנכנסנו ישר היא אמרה: הילדים מאוד רזים.
כמובן שהזכרתי לה שהכל עניין של גנים וגם אני הייתי ככה והתפריט שלי היה כריך עם שוקולד למריחה.
וכמו כל בולגריה אמיתית ישר אמרה לי ולאשתי: חברה טובה הביאה לי לטעום קציצות והן היו מעולות אתם חייבים לנסות, הילדים רזים מידי וחייבים להכניס להם קצת בשר לגוף. בלי לחשוב פעמיים לקחנו את המתכון ויאללה ישר לעבודה.
התוצאה הסופית היתה שהילדים טרפו את הקציצות גם אנחנו ליקקנו את האצבעות ועכשיו חובתי להביא בפניכם את המתכון.
יש לציין שכל תוספת הולכת יופי עם הקציצות. אורז, שעועית ירוקה, תפוחי אדמה אפויים בתנור וכל מה שהדמיון והילדים חושבים.
מצרכים להכנה:
חצי קילו בשר טחון
צרור פטרוזיליה+שמיר
ביצה אחת
שני בצלים בינוניים
אבקת קניידלך
כף מיונז
פלפל מלח בהרט{בזהיאות התבלין מאוד חזק}
אופן ההכנה: מכניסים למיקסר  את כל החומרים עד שהם מתאחדים.{הכל צריך להיות קצוץ}
מוסיפים את המיונז עד לקבלת מקרם אחיד.
יוצרים עיגול בכף היד ומוחצים אותו בין שתי כפות הידיים לקבלת קציצה בעובי בינוני ומתגנים עד להשחמה.
באופן אישי אני מעדיף לשים את הקציצות איך שהן חמות בבגט טרי ולהוסיף טחינה ולימון כבוש ושיני שום אפויות.
בתאבון.

תגובות

רשומות פופולריות